آخرین وضعیت توزیع کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام کنندگان برای دریافت کارت ملی هوشمند همچنان منتظر دریافت پیامک از سامانه پیامکی ثبت احوال باشند.

آخرین وضعیت توزیع کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی

احد جودی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در صدور کارت ملی هوشمند، اولویت با کسانی است که به تازگی به سن قانونی رسیده اند و برای اولین بار است که کارت ملی برایشان صادر می گردد.

وی در شرح علت تأخیر طولانی مدت در دریافت کارت های ملی هوشمند افزود: کارت های ملی در گذشته در خارج از کشور تهیه می شد و از همان ابتدا عزمی جدی برای فراوری تراشه و بدنه کارت ها در داخل کشور وجود داشت که بعد از تحریم فراوری کارت های ملی در خارج از کشور این عزم دوچندان شد.

وی افزود: حدود 100 هزار کارت ملی هوشمند ایرانی قبل ازعید به طور آزمایشی فراوری شده که هنوزتوزیع نشده است، ثبت نام نمایندگان باید تا دریافت پیامک مبنی بر آماده بودن کارت ملی هوشمند صبر نمایند.

جودی با بیان این که حدود 75 درصد از سه میلیون واجد شرایط در استان برای ثبت نام کارت ملی اقدام نموده اند، گفت: طبق اعلام سازمان ثبت احوال کشور کارت ملی کسانی که اقدام به ثبت نام کارت ملی هوشمند نموده و با وجود آماده بودن کارت، اقدام به دریافت آن ننموده اند، فاقد اعتبار است.

وی با تاکید بر اینکه بانک ها نیز باید با ثبت احوال همکاری نمایند، گفت: وزارت کشور اعلام نموده است کارت های قدیمی حتی در صورت اتمام اعتبار تا زمان صدور کارت های جدید معتبر هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6391

به "آخرین وضعیت توزیع کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت توزیع کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید