آمادگی بیمارستان های آمریکا برای 96 میلیون مبتلا به کرونا و مرگ نیم میلیون نفر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طبق اسناد فاش شده، بیمارستان های آمریکا در حال آماده شدن برای پذیرش 96 میلیون مبتلا به ویروس کرونا و مرگ حدود نیم میلیون نفر بر اثر شیوع این ویروس مرگبار در ایالات متحده می باشند.

آمادگی بیمارستان های آمریکا برای 96 میلیون مبتلا به کرونا و مرگ نیم میلیون نفر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، افشای یکسری اسناد محرمانه حاکی از آن است که بیمارستان های آمریکا در حال آماده شدن برای پذیرش 96 میلیون بیمار مبتلا به کرونا و مرگ نیم میلیون نفر بر اثر ابتلا به این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا آماده می شوند.

بنا به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل، شیوع ویروس مرگبار کرونا در ایالات متحده آمریکا بسیار بدتر از آنچه مقام های این کشور مدعی هستند، خواهد بود و آنطور که یکسری اسناد فاش شده نشان می دهد، احتمالاً 480 هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد و 4.8 میلیون نفر نیز بستری خواهند شد.

طبق این گزارش، این آمار و ارقام فاش شده، سطح بحران کرونا در ایالات متحده آمریکا را 10 برابر بیشتر از آنچه که در فصل ابتلای شدید به آنفولانزا مشاهده می گردد، افزایش می دهد.

طبق گزارش این روزنامه انگلیسی، این آمار و ارقام حیرت آور در تضاد با ادعاهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است که به طور مداوم در بسیاری از مناسبات تأکید دارد که خطر شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا پایین است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24590

به "آمادگی بیمارستان های آمریکا برای 96 میلیون مبتلا به کرونا و مرگ نیم میلیون نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بیمارستان های آمریکا برای 96 میلیون مبتلا به کرونا و مرگ نیم میلیون نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید