احداث 54 واحد مسکونی ویژه مددجویان در رضوانشهر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: مدیر کمیته امداد رضوانشهر از احداث 54 واحد مسکونی مددجویی شهری و روستایی در این شهرستان اطلاع داد.

احداث 54 واحد مسکونی ویژه مددجویان در رضوانشهر

جهت دریافت خدمات الاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از رضوانشهر، حسام پورمحمدی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به احداث 54 واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی در رضوانشهر، اظهار کرد: این واحد های مسکونی با اعتباری معادل 6 میلیارد و 650 میلیون ریال از محل وامهای بنیاد مسکن و با رعایت صرفه جویی و اصول فنی در حال احداث است.

وی یکی از عواملی که می تواند در افزایش ساخت مسکن برای نیازمندان تاثیرگذار باشد، مشارکت نیکوکاران دانست و اضافه کرد: در این راستا هر سال مبلغی در قالب طرح رضوان و با جمع آوری یاری های خیرین برای ساخت مسکن مددجویان هزینه می گردد.

مدیر کمیته امداد رضوانشهر با اشاره به اینکه ساختمان های در حال احداث در کمتر از شش ماه آینده تحویل مددجویان می گردد، گفت : در 9ماهه نخست سال جاری، 117 مورد از منازل مددجویان کمیته امداد این شهرستان با هزینه 730 میلیون ریال تعمیر و بهسازی شده است.

پورمحمدی توضیح داد: 192 خانوار از مددجویان رضوانشهری از انشعابات رایگان آب، برق و گاز به ارزش بالغ بر 193 میلیون ریال بهره مند شدند.

وی بهترین راه ذخیره توشه در جهان وآخرت را خدمت به محرومین و نیازمندان به ویژه ایتام دانست و تأکید کرد: با توجه به استعداد بالای کشاورزی و دامپروری و صنایع دستی در رضوانشهر و ظرفیت های موجود این شهرستان می توان با ایجاد طرح های مختلف مددجویان را صاحب شغل و درآمد کرد.

مدیر کمیته امداد رضوانشهر با اشاره به اینکه نداشتن درآمد و متعاقب آن فقر موجب فساد در جامعه می گردد، خاطر نشان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار باید از همه ظرفیت های موجود در منطقه استفاده نموده و این شهرستان با بهره گیری از نیروهای متعهد، متخصص، تحصیل نموده و دلسوز توانایی این کار را دارد و به خوبی در این راستا گام بر می دارد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26273

به "احداث 54 واحد مسکونی ویژه مددجویان در رضوانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 54 واحد مسکونی ویژه مددجویان در رضوانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید