اختصاص بودجه 50 میلیون پوندی به سولسشایر برای تقویت منچستریونایتد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه منچستریونایتد در همین بدو ورود اولگنار سولسشایر بودجه ای 50 میلیون پوندی در اختیار وی قرار داده است.

اختصاص بودجه 50 میلیون پوندی به سولسشایر برای تقویت منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه منچستریونایتد پس از اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری این تیم، روز گذشته (چهارشنبه) اولگنار سولسشایر را به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ تا خاتمه فصل معرفی کرد تا به نوعی شوکی مثبت به تیم وارد کند و سرخپوشان روند رو به رشدی پیدا نمایند که گذر زمان ثابت خواهد نمود که آیا کار سران باشگاه من یونایتد درست بوده یا خیر!

در همین ارتباط نشریه میرر اطلاع داد؛ سران باشگاه منچستریونایتد در همین ابتدای امر 50 میلیون پوند در اختیار سولسشایر 45 ساله قرار داده اند تا در صورت احتیاج تیم تحت هدایتش را در پنجره ژانویه تقویت کند. بر اساس این گزارش جذب یک مدافع میانی و یک هافبک راست در اولویت این سرمربی نروژی قرار گرفته است.

از توبی آلدویرلد مدافع بلژیکی تاتنهام و داگلاس کاستا بال راست یوونتوس به عنوان گزینه های مدنظر منچستریونایتد برای این دو پست یاد شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3259

به "اختصاص بودجه 50 میلیون پوندی به سولسشایر برای تقویت منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بودجه 50 میلیون پوندی به سولسشایر برای تقویت منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید