اختصاص 690 میلیارد تومان برای برطرف موانع زیرساختی و رونق فراوری در اردبیل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیرو سفر سال گذشته دکتر نوبخت به اردبیل، هیأتی متشکل از مدیران سازمان برنامه و بودجه، رییس صندوق توسعه ملی و مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی با مسئولیت دکتر حمید پورمحمدی پس از بازدید از بعضی پروژه ها در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اردبیل شرکت کردند.

اختصاص 690 میلیارد تومان برای برطرف موانع زیرساختی و رونق فراوری در اردبیل

به گزارش خبرنگاران، معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه استان اردبیل در افق میان مدت باید به مهمترین قطب گردشگری سلامت و یکی از 5 قطب گردشگری ملی تبدیل گردد، گفت: استان اردبیل باید به مهمترین کانون کشاورزی ارگانیک تبدیل گردد و هاب لجستیک تخصصی و دانشی کشاورزی و دهلیز بازرگانی و اقتصادی ایران با کشورهای آذربایجان و روسیه گردد.

پورمحمدی به تشریح اختصاص مبلغ 690 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه با مکانیزم ماده 56 پرداخت و اضافه کرد: 160 میلیارد تومان برای اتمام فاضلاب شهرهای اردبیل و نمین، 250 میلیارد تومان به وسیله ماده 56 و مبلغ 150 میلیارد تومان از محل اعتبارات آبرسانی روستایی برای اتمام آبرسانی به 18 مجتمع روستایی شامل 1000 روستا در همه 11 شهرستان استان، 220 میلیارد تومان برای پروژه پایاب سد گیوی، 60 میلیارد تومان برای پروژه پایاب سد سبلان در 2 سال اختصاص خواهد یافت که 7 هزار هکتار اراضی دیم را به اراضی کشاورزی آبی تبدیل می نماید.

در این نشست بانک پارسیان تامین تسهیلات برای هتل 5 ستاره سرعین، موسسه اعتباری ملل تامین اقتصادی ساخت هتل و مجموعه آب درمانی مشکین شهر و همچنین بانک کشاورزی و موسسه اعتباری ملل تامین تسهیلات احداث 350 هکتار گلخانه را برعهده گرفتند. بانک های دولتی و خصوصی نیز اعلام کردند که مبلغ 7600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان پرداخت خواهند کرد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10745

به "اختصاص 690 میلیارد تومان برای برطرف موانع زیرساختی و رونق فراوری در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 690 میلیارد تومان برای برطرف موانع زیرساختی و رونق فراوری در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید