اسپالتی: اینتر اجازه نداد سرمربی میلان شوم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی سابق تیم فوتبال اینتر می گوید کارفرمایان سابقش ترجیح داده اند به او حقوق بدهند اما مانع از مربیگری اش برای رقیب همشهری شوند.

اسپالتی: اینتر اجازه نداد سرمربی میلان شوم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی سرمربی فصل گذشته اینتر که پس از دو سال فعالیت به عنوان سرمربی جای خود را به آنتونیو کونته داد، اعلام نمود به دنبال چالشی جدید است، هر چند مدتی پیش او چنین فرصتی داشت و به خاطر ممانعت مسئولان باشگاه اینتر نتوانست آن را قبول کند.

اسپالتی به سایت توتومرکاتوی ایتالیا گفت: سالی که گذشت برای من سال پرفشاری بود و یک فصل سخت را تجربه کردم. اگر دست خودم بود هرگز کارم را متوقف نمی کردم. صحبت کردن درباره آینده ام آسان است. من به دنبال یک چالش دیگر می گردم، یکی مانند آنچه در سال های گذشته داشتم. من سرمربی زنیت بودم، بعد رم و پس از آن هم اینتر که در آنجا باید آستین های مان را بالا می زدیم چون شرایط سختی داشتیم.

اسپالتی در ادامه به انتصاب جنارو گتوسو به عنوان سرمربی ناپولی اشاره داشت و از آن به عنوان تصمیمی درست از سوی مسئولان این باشگاه یاد کرد. او همچنین تماس با باشگاه ناپولی برای جانشینی کارلو آنچلوتی را رد کرد اما اذعان داشت که میلانی ها به او پیشنهاد داده بودند که راهنمایی این تیم را قبول کند اما به خاطر قراردادی که با اینتر دارد، نتوانسته چنین کاری را انجام دهد.

او که یک سال دیگر از قراردادش با اینتر باقی مانده و از این تیم حقوق می گیرد، تأکید کرد: فکر می کنم که ناپولی برای انتخاب گتوسو تصمیم درستی گرفت. گتوسو یک مربی جوان و بااستعداد است که دارد اوضاع ناپولی را روبه راه می نماید. ناپولی اما با من هیچ تماسی نداشته است. میلان با من تماس گرفت اما همانطور که خودتان می دانید من یک مربی اخراجی بودم و اینتر هم تصمیم گرفت که به من حقوق بدهد تا در خانه ام بمانم اما سرمربی میلان نشوم و من هم در خانه ماندم. دلایلی برای این ماجرا وجود داشت و در نهایت به اینجا رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19700

به "اسپالتی: اینتر اجازه نداد سرمربی میلان شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: اینتر اجازه نداد سرمربی میلان شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید