اصلاح گزینه های مهاجرت کارآفرینی کبک (Entrepreneur immigration)

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مطابق با تغییرات جدید، کارآفرینانی که تحت حمایت مراکز رشد کسب وکار کانادا (انکوباتور) هستند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

اصلاح گزینه های مهاجرت کارآفرینی کبک (Entrepreneur immigration)

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

امکان اخذ مجوز کار توسط کارآفرینان کانادایی

دولت کبک، در حال اعمال مجموعه ای از به روز رسانی ها در گروه مهاجرت کارآفرینی خود می باشد. این تغییرات دو مورد را اصلاح خواهد نمود که در یکی از آنها کارآفرینان بیشتر بر اساس استارت- آپ هایی انتخاب خواهد شد که تحت حمایت یکی از مراکز رشد کسب و کار یا دانشگاه است، انتخاب می شوند و در خصوص دوم بر اساس اینکه کارآفرین خود مالک کسب و کار باشد یا کسب و کاری را خریداری کرده باشد، انتخاب خواهند شد.

با توجه به مورد اصلاح شده اول، وزارت مهاجرت کبک، کارآفرینانی را انتخاب خواهد نمود که:

  • در مجموعه معیارهای انتخاب گروه اقتصادی کبک، امتیاز قبولی را کسب کرده باشند.
  • فرد برای راه اندازی شرکتی که کارآفرین به تنهایی یا با یاری شخص دیگری ایجاد نموده است، در کبک ساکن باشند و از یکی از مراکز رشد یا مراکز کارآفرینی دانشگاهی، پیشنهاد ارائه خدمات دریافت کرده باشد.

تغییر دوم مربوط به راه اندازی شرکتی در کبک است که کارآفرین خارجی خودش آن را پایه گذاری کرده باشد یا یکی از کسب و کار های قبلی را به مالکیت خود در آورده باشد. در این اصلاح، MIDI، کارآفرین خارجی را بر اساس معیارهای زیر انتخاب خواهد نمود:

  • به تنهایی یا با یاری همسرش که همراه با اوست، مالکیت و اختیار حداقل 25% از سهام شرکتی را که خودش ایجاد نموده است، یا حداقل 51% از سهام شرکتی را که خریداری کرده است، داشته باشد. ارزش این مشارکت باید معادل یا بیشتر از مقداری باشد که برای راه اندازی یک کسب و کار، استفاده می گردد.
  • خود او شرکتی را مدیریت کند یا به عنوان شریک در مدیریت یا فعالیت های روزانه شرکت، مشارکت فعالانه ای داشته باشد.
  • شرکت فعالیت اقتصادی محدودی را انجام ندهد.
  • یک سپرده راه اندازی و یک سپرده تضمین عملکرد ارائه نماید.
  • در معیارهای انتخاب برنامه کارآفرینی نمره قبولی را کسب نماید.

یک تغییر کلیدی بین اصلاح دوم و بدست آوردن یکی از کسب و کارهای موجود این است که در حال حاضر داوطلب مجبور به پرداخت یک سپرده تضمین عملکرد می گردد که در صورت برآورده شدن شرایط خاصی، اعاده خواهد شد. کبک، فعلا الزامات اقتصادی هماند سپرده یا دارایی خالص مورد احتیاج برای متقاضیان برنامه کارآفرینی را اعلان نکرده است.

زندگی در استان کبک کانادا

تغییرات جدید برنامه سرمایه گذاری کبک

اعلان برنامه مهاجرتی کبک برای سال 2018

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 27 خرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29543

به "اصلاح گزینه های مهاجرت کارآفرینی کبک (Entrepreneur immigration)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح گزینه های مهاجرت کارآفرینی کبک (Entrepreneur immigration)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید