اعتراض رضایی به ساعی: مگر نگفتی کاندیدا نمی شوم؟، ساعی: از کسانی که به من رای ندادند تشکر می کنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، انتخابات کمیسیون ورزشکاران امروز(سه شنبه) در کمیته ملی المپیک برگزار گردید که با حاشیه های زیادی همراه بود.

اعتراض رضایی به ساعی: مگر نگفتی کاندیدا نمی شوم؟، ساعی: از کسانی که به من رای ندادند تشکر می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، انتخابات کمیسیون ورزشکاران امروز(سه شنبه) در کمیته ملی المپیک برگزار گردید که با حاشیه های زیادی همراه بود.در بخش هایی از این جلسه و پس از اعتراض ساعی به بحث آیین نامه قاسم رضایی گفت: اگر قرار به دعوا بود چرا ما اینجا نشستیم. ما آمدیم که یک رای بدهیم و برویم.

هادی ساعی نیز در پاسخ به رضایی گفت: ما دعوا نمی کنیم، شما در جلسات شرکت نمی کردید.

رضایی اضافه کرد: آقای ساعی مگر شما نگفته اید اگر عضو هیئت اجرایی شوم در ریاست کمیسیون نمی آیم که ساعی در پاسخ به او گفت چنین حرفی نزده است.

هادی ساعی در ادامه و پس از انتخابش به عنوان رئیس کمیسیون توضیح داد: در ابتدا از کسانی که به من رای ندادند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم دستگیر بچه هایی باشیم که نیازهایی دارند که با کوچکترین یاری ما می توانند کارهای عظیم انجام دهد. بعضی فکر می نمایند ما دعوا می کنیم. اگر جلسات هیئت اجرایی و شورای شهر را ببینند چه می گویید؟ حتما می گویند در آنجا چاقو کشی می گردد. برای همه عزیزان آرزوی موفقیت دارم. همه ما یک رای داریم و هیچ فرقی بین آرا نیست و کاری که من به عنوان رئیس انجام می دهم تک تک شما عزیان هم می توانید انجام دهید.

کیکاووس سعیدی هم در خاتمه انتخابات توضیح داد: شما ورزشکاران سلبریتی های جامعه و الگو هستید. شما قهرمان و الگو هستید. از سلیمی تشکر می کنم و همچنین قهرمان عزیز. برای همه شما آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 1 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37376

به "اعتراض رضایی به ساعی: مگر نگفتی کاندیدا نمی شوم؟، ساعی: از کسانی که به من رای ندادند تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض رضایی به ساعی: مگر نگفتی کاندیدا نمی شوم؟، ساعی: از کسانی که به من رای ندادند تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید