الون ماسک خواهان مشارکت همگانی در طراحی سفینه های فضایی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از انیترستینگ اینجنیرینگ، قرار است به همین منظور یک برنامه فرصت یابی شغلی توسط اسپیس ایکس برگزار گردد و از این طریق مهندسان، ناظران و کارکنان پشتیبانی جدیدی به این مجموعه جذب شوند.

الون ماسک خواهان مشارکت همگانی در طراحی سفینه های فضایی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

الون ماسک در توئیتی اعلام نموده هدف از جذب نیروهای جدید این است که کار فراوری سفینه های فضایی مورد احتیاج اسپیس ایکس به طور 24 ساعته در طول روز و در هر هفت روز هفته پیگیری گردد. این برنامه شغل یابی پنج شنبه این هفته از ساعت 3 بعد از ظهر تا 9 شب برگزار می گردد.

استارشیپ اسپیس ایکس برای حمل خدمه و بار به مدار زمین، کره ماه، مریخ و فراتر از آن به کار گرفته خواهد شد. بر اساس برآوردها استارشیپ قدرتمندترین سفینه فضایی ساخته شده بر روی زمین خواهد بود و می تواند باری به وزن صد متریک تن را به مدار زمین منتقل کند.

ماسک قبلاً هم تصریح نموده بود از مشارکت هر فردی که می تواند به ساخته شدن سریع تر استارشیپ یاری کند، استقبال می نماید. وی افزوده بود در این زمینه به توانایی ها و استعداد افراد و نه مدرک دانشگاهی و محل تحصیل آنها توجه می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19761

به "الون ماسک خواهان مشارکت همگانی در طراحی سفینه های فضایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الون ماسک خواهان مشارکت همگانی در طراحی سفینه های فضایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید