انتشار نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی کشور در سال 1400

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در فرایند ارزیابی مراکز، مدلی مشتمل بر 58 ملاک و 190 نشانگر ارزیابی و با احتساب امتیازات کسب شده، مراکز در یکی از سطوح چهارگانه قرار گرفتند.

انتشار نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی کشور در سال 1400

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و روئسای استانی، از مراکز برتر تقدیر شد.

در فرایند ارزیابی مراکز، مدلی مشتمل بر 58 ملاک و 190 نشانگر ارزیابی و با احتساب امتیازات کسب شده، مراکز در یکی از سطوح چهارگانه قرار گرفتند. ده مرکز از استان های کشور به نام سطح یک معرفی شدند.

23 مرکز مشمول تدابیر تشویقی شدند و در این نتایج، برای اولین بار در طول فعالیت این مرکز، مرکز علمی کاربردی آتش نشانی، ایمنی و خدمات شهری در سطح 2 قرار گرفت.

رئیس مرکز علمی کاربردی آتش نشانی از حمایت های بی دریغ و همه جانبه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران غرب، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست، سازمان آتش نشانی، ادارات کل، سازمانها و شرکت حوزه خدمات شهری قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد این قدم می تواند در رشد و تعالی جایگاه در مراحل بعدی موثر باشد و کسب مجوز بین المللی و رتبه بالاتر را برای این مرکز میسر سازد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61137

به "انتشار نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی کشور در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی کشور در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید