انتقام گیری به سبک غول فناوری چین: صدها کارمند آمریکایی از هواوی اخراج می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت هواوی اعلام کرده که به زودی صدها کارمند خود در ایالات متحده را اخراج می کند. این شرکت گزارش داد که در حال آماده شدن برای این اخراج گسترده است.

انتقام گیری به سبک غول فناوری چین: صدها کارمند آمریکایی از هواوی اخراج می شوند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از وال استریت ژورنال، طی ماه های اخیر پس از آنکه دولت ترامپ یک ممنوعیت فروش و تجارت گسترده را علیه هواوی به راه انداخت، با مشکلاتی جدی رو به رو شد. این در حالی بود که ایالات متحده عملا هواوی را به لحاظ امنیتی به عنوان تهدیدی بالقوه علیه خود ارزیابی می کرد.

بنابراین هواوی در حال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان آمریکایی است که در شرکت تحقیقاتی Futurewei Technologies کار می کنند. این افراد در واقع در تعدادی از آزمایشگاه های تحقیقاتی این شرکت کار می کنند. هواوی به کارمندان چینی خود که در ایالات متحده مشغولند اجازه می دهد دوباره به چین بازگردند و شغل خود را در شعبه ای دیگر ادامه دهند اما دیگر جایی برای کارمندان آمریکایی ندارد.

در ماه می ، کاخ سفید یک دستورالعمل اجرایی را صادر کرد که به وزیر بازرگانی ایالات متحده اجازه می داد از فروش شرکت های آمریکایی به اشخاصی که تهدیدی برای امنیت ملی در نظر گرفته می شوند پیشگیری کند. در نتیجه هواوی دیگر قادر به خرید برخی از قطعات و نرم افزار هایی که برای محصولات خود به آنها نیاز داشت نبود.

در حالی که به نظر می رسید طی ماه گذشته برخی ممنوعیتهای فروش و تهدیدها علیه هواوی کاهش یافته است، دولت ترامپ اعلام کرده است که احتمالا تا زمانی که دو کشور چین و ایالات متحده اختلافات خود را حل نکنند، این تغییرات میسر نخواهد شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9234

به "انتقام گیری به سبک غول فناوری چین: صدها کارمند آمریکایی از هواوی اخراج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام گیری به سبک غول فناوری چین: صدها کارمند آمریکایی از هواوی اخراج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید