ایده جدید یک شرکت خودروسازی برای ترویج بستن کمربند ایمنی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، رانندگان نوجوان زیاد از کمربند ایمنی استفاده نمی نمایند. به همین دلیل شرکت شورلت فناوری جدیدی را در خودروهایش به کار گرفته تا عادت بستن کمربند ایمنی را میان نوجوانان ترویج کند.

ایده جدید یک شرکت خودروسازی برای ترویج بستن کمربند ایمنی

ویژگی مذکور Buckle to Drive نام دارد و به وضعیت رانندگی نوجوان اضافه شده است. قابلیتBuckle to Drive به راننده نوجوان اجازه نمی دهد بدون بستن کمربند حرکت کند.

به هرحال وضعیت رانندگی نوجوان در سال 2015 میلادی عرضه شد و ویژگی های مختلفی مانند جمع آوری اطلاعات درباره شیوه رانندگی نوجوان و ارائه خلاصه ای از آن به والدین، دارد. والدین می توانند هنگام ورود نوجوان به خودرو این وضعیت را تنظیم نمایند. سیستم مذکور مواردی مانند مسافت طی شده، حداکثر سرعت، تعداد دفعاتی که راننده هشدار دریافت نموده و بسیاری از ویژگی های دیگر خود را ردیابی نمایند. جالب آنکه با تنظیم ویژگی رانندگی نوجوان تا زمانیکه راننده و سرنشین جایگاه جلویی کمربند خود را ببندند، رادیو نیز روشن نمی گردد.

اما ویژگی جدید یک گام فراتر می رود و تا زمانیکه راننده کمربند ایمنی را نبندد حرکت نمی کند. اگر راننده کمربند را نبندد خودرو تا مدت 20 ثانیه از وضعیت پارک خارج نمی گردد و یک هشدار صوتی پخش می گردد.

ایده ورای ارائه این قابلیت تشویق افراد به عادت های ایمنی هنگام رانندگی است.

این ویژگی در خودرو 2020 Chevrolet Traverse نیز وجود دارد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7982

به "ایده جدید یک شرکت خودروسازی برای ترویج بستن کمربند ایمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده جدید یک شرکت خودروسازی برای ترویج بستن کمربند ایمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید