بارش بیش از 65سانتیمتری برف محور سی سخت ـ پادنا را مسدود کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن جاده سی سخت به پادنای اصفهان به دلیل بارش برف اطلاع داد .

بارش بیش از 65سانتیمتری برف محور سی سخت ـ پادنا را مسدود کرد

محمد نصیری راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران اضافه نمود: به دلیل بارش 65سانتیمتری برف حد فاصل گردنه بیژن جاده سی سخت به پادنای استان اصفهان مسدود شده است .

وی با بیان این که امکان بازگشایی در این شرایط به دلیل بارش سنگین برف وجود ندارد، اضافه نمود: به محض مساعد شدن وضعیت آب و هوایی راهداران برای بازگشایی این جاده در کمترین زمان ممکن دست به کار می شوند .

به گزارش خبرنگاران، بیش از 200 راهدار در 23 راهدارخانه ثابت و سیار استان با 200 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورهای مواصلاتی استان مستقر و در حال خدمات رسانی و امدادرسانی به مردم و بازگشایی راه ها و انسدادهای احتمالی هستند.

لازم به ذکر است که اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز دوشنبه، 14 آبان ماه با صدور اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در سطح استان هشدار داده بود که بارش باران از ساعات اولیه بامداد امروز شروع شده و هم چنان ادامه دارد.

طبق گزارش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در دهدشت73.8میلی متر، لیکک 47میلی متر، دوگنبدان 45.8 میلی متر، سی سخت 40.2 میلی متر، یاسوج 36.9میلی متر و ایستگاه امامزاده جعفر 31.5 میلی متر بارندگی ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2246

به "بارش بیش از 65سانتیمتری برف محور سی سخت ـ پادنا را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش بیش از 65سانتیمتری برف محور سی سخت ـ پادنا را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید