باشگاه پرسپولیس: هر قدر جلو می رویم اوضاع داوری بدتر می گردد، با ما لج می نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه هر قدر جلوتر می رویم اوضاع داوری برای ما بدتر می گردد.

باشگاه پرسپولیس: هر قدر جلو می رویم اوضاع داوری بدتر می گردد، با ما لج می نمایند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پندار خمارلو در آغاز کنفرانس خبری پس از بازی، در جمع خبرنگاران اعتراض پرسپولیس به ادامه مسائل داوری را خاطرنشان کرد و گفت: قبل از هر چیز از دوستان رسانه ای عذرخواهی می کنیم که پیش از بازی به دلیل تاخیر در پرواز به دلیل شرایط جوی نتوانستیم در کنفرانس قبل از بازی حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در این بازی از دقیقه یک تا دقیقه 90 توهین شنیدیم. دلیل این مسئله برای ما قابل درک نیست چون در تهران جز احترام برای سپیدرود چیزی نداشتیم. اگر غیر از این بوده است به ما بگویید.

مدیر رسانه ای سرخپوشان سپس اعتراض به شرایط داوری مسابقه را خاطرنشان کرد و گفت: وظیفه داور کنار را در این بازی متوجه شدیم. در این جا درباره پنالتی بودن یا نبودن خطا روی بازیکن خودمان صحبت نمی کنم ولی سوال می پرسیم که آیا پنالتی اعلام شده برای سپیدرود واقعا پنالتی بود؟ اگر داور کنار قرار است با داور صحبت کند باید در تمام بازی ها باشد. چرا وقتی علیه ما اشتباه می گردد هیچ صحبتی را شاهد نیستیم.

خمارلو مطرح نمود: متاسفانه هر قدر جلوتر می رویم شرایط داوری برای ما بدتر می گردد. خودمان را خسته می کنیم. هر چه می گوییم با ما لج می نمایند. در همین بازی در ده دقیقه پایانی هیچ خطایی به سود ما اعلام نشد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5575

به "باشگاه پرسپولیس: هر قدر جلو می رویم اوضاع داوری بدتر می گردد، با ما لج می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: هر قدر جلو می رویم اوضاع داوری بدتر می گردد، با ما لج می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید