بایدن وب سایت انتقال قدرت را راه اندازی کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در حالی که شمارش آرا ادامه دارد، وب سایتی برای تیم انتقال قدرت راه اندازی نموده است.

بایدن وب سایت انتقال قدرت را راه اندازی کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ستاد انتخاباتی جو بایدن وب سایت را با هدف آماده سازی برای انتقال قدرت از دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا، با وجود این که هنوز آرای لازم 270 رای را کسب نکرده و نتیجه انتخابات معلوم نیست، راه اندازی کرد.

این سایت انتقال بایدن-هریس (لینک) شامل یک پیغام و یک عکس از بایدن در پس زمینه آبی است.

در پیغام این سایت آمده است: مردم آمریکا مشخص خواهند کرد چه کسی به عنوان رئیس جمهوری بعدی آمریکا خدمت خواهد نمود. آرای چندین ایالت در سراسر کشور هنوز در حال شمارش هستند. بحران های پیش روی کشور شدیدند (از یک بیماری همه گیر گرفته تا رکود مالی، از تغییرات اقلیمی گرفته تا بی عدالتی نژادی) و تیم انتقال قدرت، آماده سازی را با نهایت سرعت ادامه خواهد داد تا دولت بایدن-هریس بتواند از همان روز آستین همت بالا بزند.

پیش از این، سی ان ان گزارش داده بود که حداقل 150 نفر از جمله مقامات ارشد دولت دونالد ترامپ در تهیه انتقال قدرت به جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات نقش دارند.

آرای چندین ایالت در سراسر آمریکا هنوز در حال شمارش هستند. ترامپ چهارشنبه شب پیروزی خود را اعلام نمود و دموکرات ها را به کوشش برای سرقت انتخابات متهم کرد. ستاد رئیس جمهور فعلی آمریکا میخواهد بازشماری آرا را مطالبه کند. در عین حال، طبق محاسبات کانال های تلویزیونی برجسته آمریکایی، بایدن برای پیروی نهایی که به کسب شش رای احتیاج دارد، پیشتاز است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44106

به "بایدن وب سایت انتقال قدرت را راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن وب سایت انتقال قدرت را راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید