برای عید چه مانتویی بخریم که پشیمان نشویم؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در گزارش زیر نکاتی را می خواهیم یادآوری کنیم تا بعد از خرید پشیمان نشویم. بهتر است مطالب زیر را نسبی و خلاصه در هنگام خرید به خاطر داشته باشیم.

برای عید چه مانتویی بخریم که پشیمان نشویم؟

به گزارش، شاید بار ها با خود گفته باشیم: آیا این بهترین مانتویی است که می توانستم بخیرم؟ یا کاش چند مغازه را بیشتر گشته بودم. این حس و حال لذت خرید را از بین می برد، پس با این ترفند ها می توانیم مطمئن باشیم که بهترین مانتو را برای عید سال 1399 به تن می کنیم.

رنگ مد سال 1399، آبی کلاسیک است. بعضی از ما قبل از مد شدن این رنگ، آن را دوست داشتیم و لباس هایی هم به این رنگ خریده باشیم که البته این همسویی، خرید عیدمان آسان تر می نماید؛ زیرا بر اساس تقاضای جامعه، بیشتر فراوریی های مانتو، به رنگ سال توجه می نمایند و اساس را بر فراوری رنگ سال می گذارند. بیشتر بوتیک ها و فروشگاه ها هم ویترین خود را رنگ سال می چینند. اما اگر این رنگ را دوست نداریم پس حتما به خواندن ادامه این مطلب احتیاج داریم.

اگر آبی کلاسیک دوست نداریم؛ ولی می خواهیم به مد باشیم، می توانیم از دیگر طیف های رنگ آبی یا رنگ های نزدیک به آن استفاده کنیم. به طور مثال، رنگ های فیروزه ای، سرمه ای، آبی روشن، نیلی متالیک، لاجوردی، آبی نفتی و آبی کبریتی انتخاب کنیم. اگر هم به طور کلی از این رنگ خوشمان نمی آید پس بهتر است که از این طیف رنگ بیرون بیاییم و برای تنوع روحیه خود رنگی را انتخاب کنیم که تا به حال امتحان نکردیم یا کمتر پوشیده ایم.

اولین کاری که باید در این باره انجام دهیم این است؛ چیزی را که همه میخرند ما نخریم. تنها در این صورت می توانیم این احتمال را به صفر برسانیم. در کنار همه فراوریی های مانتو که از یک طرح و سری رنگ های خاص پیروی می نمایند، فراوریی هایی هم هستند که خلاقیت و ذوق به خرج داده و مدل های خاص خود را تعریف و فراوری می نمایند. وقتی برای خرید به فروشگاه ها و پاساژ ها می رویم بعد از دیدن 5 تا 6 مغازه متوجه می شویم چه مدلی سال جاری خیلی معمول است، پس آن را نخرید. به جایش به دنبال مدل هایی باشید که کمیاب تر و برایتان دلنشین تر هستند.

یکی از اشتباهاتی که ما اغلب در لباس خریدن انجام می دهیم، وصل کردن لباس های فصل بهار به تابستان است. جنس پارچه لباس ها و مانتو های بهاره باید کمی ضخیم تر از تابستانه ها باشد؛ زیرا هوای بهار در اوایل همچنان سرد است و سوز دارد. اگر مانتوی ما نازک و تابستانه باشد زود به زود چروک می گردد و در دید و بازدید های عید برایمان مشکل ساز. مانتویی را انتخاب کنیم که پارچه ای کمی سنگین با بافت هایی پر حجم داشته باشد. مطمئن باشید این جنس مانتو در طول مهمانی های یک روزه شما احتیاجی به اتو کشیدن پیدا نمی نمایند.

الیاف های طبیعی از جمله کتان، پنبه و نخ هستند که زود بو نمی گیرند و احتیاج به شستوشو های بعد از هر استفاده ندارند. در صورتی که کمتر لباس های خود را بشویید بیشتر عمر می نمایند و کُپ خود را همچنان حفظ می نمایند. پس سعی کنیم جنس مانتویی که می خریم از نظر الیاف فراوریی طبیعی و با دوام باشد.

* با توجه به شیوع ویروس کرونا ترجیحا مانتوی خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و پس از تحویل دریافت، آن را حسابی ضدعفونی کنید.

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25431

به "برای عید چه مانتویی بخریم که پشیمان نشویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای عید چه مانتویی بخریم که پشیمان نشویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید