برخورد با مدارس متخلفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/گیلان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش گیلان گفت: گروهی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و ستاد ملی مقابله با کرونا در گیلان به طور مداوم از مدارس بازدید می نمایند، در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی با مدارس متخلف برخورد می گردد.

برخورد با مدارس متخلفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

امیر سراجی در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس، اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی جدید و با هدف پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در مدارس، برای هر دانش آموز 1.5 مترمربع فضای آموزشی(با توجه به وسعت کلاس) در نظر گرفته شده و به عبراتی استاندارد رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: کاهش زمان برگزاری کلاس ها از 90 دقیقه به حداکثر 35 دقیقه، همزمان نبودن ساعت تفریح کلاس های مختلف، باز بودن در و پنجره کلاس ها به منظور تهویه هوا و رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری فیزیکی از سوی دانش آموزان از دیگر دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید در مدارس است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان از ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی در فضاهای آب خوری و سرویس های بهداشتی مدارس اطلاع داد و گفت: گروهی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و ستاد ملی مقابله با کرونا در گیلان به طور مداوم از مدارس بازدید می نمایند، در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی با مدارس متخلف برخورد می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39941

به "برخورد با مدارس متخلفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با مدارس متخلفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید