آنالیز اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری مبتلا به کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران که در حین انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شده را آنالیز کرد.

آنالیز اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری مبتلا به کرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در جریان دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران که در حین انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شده و یا جان خود را از دست داده اند آنالیز شد.

احمد مسجد جامعی در مورد یک فوریت این طرح گفت: این طرح برای جبران خدمات کسانی که در صف مقدم مقابله با کرونا در حوزه خدمات شهری هستند ارائه دادم. یک کم لطفی در رسانه ها به حوزه خدمات شهری وجود داشت. اگرچه که فعالیت جامعه پزشکی و درمانی دوچندان شد، اما در این اتفاق در خط مقدم مقابله همکاران ما قرار داشتند که نقش آن ها دیده نشد.

او ادامه داد: تصور می شد شهر را باد و باران اداره می نماید، اما در تمام اتفاقاتی که رخ داد آن ها نقش بی بدیلی داشتند. دستگاه های دیگر علاوه بر پاداش نیک نامی یک مابه ازای مادی نیز برای آن ها منظور شد و این پاداش اقتصادی برای همکاران ما نیز باید منظور گردد.

مسجد جامعی با اشاره به اینکه حتی بستگان متوفی از مشایعت در بهشت زهرا خودداری می کردند به انجام وظایف پرسنل بهشت زهرا اشاره نمود و گفت: آن ها در اجرای وظایف خود هیچ کوتاهی نکردند. اسناد نشان می دهد که 50 سال پیش انجمن شهر از مسئولان شهرداری درخواست کرد که یک پزشک در بهشت زهرا (س) مستقر نمایند تا مراقبت از سلامت غسال ها را انجام دهد.

او توضیح داد: این نامه به دلیل سرایت بیماری از یک جنازه به غسال و انتقال او به بیمارستان فیروزآبادی مطرح شد. 50 سال پیش این پیش بینی شده است که یک نفر از حوزه خدمات شهری ممکن است در اثر مجاورت مبتلا به بیماری گردد، پیش بینی هایی برای صیانت از جان آن ها در نظر گرفته شد و ضروری است این اقدام برای جبران خدمات همکارانمان در مراقبت امور بهداشت شهری و اعطای تسهیلات ویژه به کارکنانی که در حین انجام وظیفه به بیماری مبتلا می شوند ارائه گردد.

در نهایت یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران که در حین انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شدند با رأی مثبت اعضای شورای شهر به تصویب رسید. در ادامه جلسه شورای شهر تهران پلاک ثبتی به مساحت 3 هزار و 332 متر مربع در منطقه یک و زعفرانیه مورد آنالیز نهاده شد. سالاری در شرح این پلاک ثبتی گفت: این ملک سند تک برگ دارد و کاربری قدیم آن مسکونی بوده است. کمیسیون ماده 7 در سال 83 با داشتن 554 اصله درخت آن را باغ اعلام نموده است. شورای شهر در سال 85 رأی باغ را تأیید کرد و سازمان بوستان ها در سال 98 با تعداد 179 اصله آن را باغ خاطرنشان کرد.

محمد سالاری در جریان آنالیز پلاک ثبتی واقع در منطقه آجودانیه به وسعت 4 هزار متر مربع گفت: نظر کمیسیون ماده 7 در سال 97 آن را باغ اعلام نموده است. حد نصاب درختان این زمین 247 اصله درخت است، اما در حال حاضر 100 اصله درخت دارد. همه قرائن مبنی بر باغ بودن آن است.

اعضای شورای شهر تهران به این پلاک ثبتی رأی باغ دادند.

در ادامه پلاک ثبتی به مساحت 782 متر مربع در منطقه پاسداران مورد آنالیز نهاده شد. سالاری در شرح این پلاک ثبتی گفت: کاربری آن مسکونی است و کمیسیون ماده 7 در سال 87 با داشتن 20 اصله درخت آن را غیرباغ اعلام نموده است. نظر کمیسیون شهرسازی و معماری مبنی بر غیر باغ بودن آن است.

اعضای شورای شهر تهران به این قطعه زمین رأی غیرباغ دادند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران پلاک ثبتی به مساحت 3 هزار و 332 متر مربع در منطقه یک و زعفرانیه مورد آنالیز نهاده شد. سالاری در شرح این پلاک ثبتی گفت: این ملک سند تک برگ دارد و کاربری قدیم آن مسکونی بوده است. کمیسیون ماده 7 در سال 83 با داشتن 554 اصله درخت آن را باغ اعلام نموده است. شورای شهر در سال 85 رأی باغ را تأیید کرد و سازمان بوستان ها در سال 98 با تعداد 179 اصله آن را باغ خاطرنشان کرد.

او ادامه داد: دیوان عدالت اداری در سال 87 ابطال رأی باغ را رد کرد و طی دادنامه ارسالی، هیأت شعبه حکم به ابطال نظریه سال 83 کمیته باغات را مطرح نموده است. این پلاک ثبتی اکنون دارای 108 اصله درخت سبز و خشک است. نظر کمیسیون معماری و شهرسازی مبنی بر باغ بودن ملک است.

اعضای شورای شهر تهران به این قطعه زمین رأی باغ دادند. لازم به ذکر است این ملک متعلق به حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت است.

در ادامه پلاک ثبتی به مساحت 911 متر مربع در بلوار ارتش منطقه یک مورد آنالیز نهاده شد. سالاری در شرح این قطعه زمین گفت: نظر کمیسیون ماده 7 در سال 92 غیر باغ اعلام شده است و رأی کمیسیون ماده 12 بایر است. نظر کمیسیون معماری و شهرسازی نیز مبنی بر غیر باغ بودن ملک است.

اعضای شورای شهر تهران به این قطعه زمین رأی غیرباغ دادند.

در ادامه پلاک ثبتی به مساحت 10 هزار و 313 متر مربع در منطقه 3 مورد آنالیز نهاده شد. اعضای شورای شهر تهران به این پلاک ثبتی رأی باغ دادند.

در جریان دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران پرونده 18 پلاک ثبتی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 3 تیر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30177

به "آنالیز اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید