برف و کولاک محورهای آذربایجان غربی را فراگرفت، جاده ها باز است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ارسلان شکری در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون بارش برف و کولاک در استان شروع شده است اضافه کرد: در محورهای شهرستان های ارومیه، پیرانشهر، سردشت، چالدران، قوشچی، راژان و سرو بارش برف گزارش شده است و وضعیت جوی در سایر نقاط استان عادی است.

برف و کولاک محورهای آذربایجان غربی را فراگرفت، جاده ها باز است

وی با بیان اینکه محور اشنویه-ارومیه نیز برفی است گفت: وضعیت جوی در محورهای مهاباد-سردشت و مهاباد به سمت بوکان کولاک و برف گزارش شده است.

شکری اظهار داشت: در حال حاضر در محور مهاباد به سمت سردشت کولاک و برف در جریان بوده و در محور مهاباد به سمت بوکان نیز کولاک گزارش شده است.

وی یادآور شد: کارشناسان مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هم استانی هایی که قصد سفر دارند، هستند که مردم و مسافران می توانند با شماره گیری 141ازوضعیت جوی و ترافیکی محورهای استان اطلاع حاصل نمایند.

شکری با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف در تمامی محورهای اصلی ،فرعی و روستایی در جریان است و تمامی جاده ها با رعایت جوانب احتیاط باز است گفت: با توجه به شرایط حاکم در برخی از جاده ها ،رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی از سبقت و سرعت غیرمجاز ،انحراف به چپ در ادامه مسیر پرهیز نمایند.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی اداره هواشناشی در حال حاضر بارش برف درمحورها در جریان است و ترافیک عادی و روان برقرار و در محورهای کوهستانی تردد با رعایت جوانب احتیاط و با رنجیر چرخ امکان پذیر است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3682

به "برف و کولاک محورهای آذربایجان غربی را فراگرفت، جاده ها باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و کولاک محورهای آذربایجان غربی را فراگرفت، جاده ها باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید