برگزاری آزمون جامع دوره های آموزشی گردشگری به تعویق افتاد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری گفت: برگزاری آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری که قرار بود روز آدینه 16 اسفند 98 جاری به صورت سراسری در استان های کشور برگزار گردد، به تعویق افتاد.

برگزاری آزمون جامع دوره های آموزشی گردشگری به تعویق افتاد

از سفر با تورهای زمستانی کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زاهد شفیعی، امروز سه شنبه 6 اسفند 98 با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از اجتماعات و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری که قرار بود روز آدینه 16 اسفندماه جاری برگزار گردد؛ آدینه مورخ 99/1/22 برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: حق شرکت در آزمون مذکور برای افرادی که با پرداخت وجه مربوطه به وسیله سامانه، فرایند ثبت نام خود را به اتمام رسانده اند؛ محفوظ مانده و سایر متقاضیان نیز می توانند تا سرانجام روز یکشنبه، مورخ 98/12/25 با مراجعه به پنل آموزشی خود نسبت به انجام و تکمیل فرایند ثبت نام اقدام نمایند.

آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری به صورت سراسری از سوی ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان های کشور در تاریخ جدید اعلام شده، برگزار خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20178

به "برگزاری آزمون جامع دوره های آموزشی گردشگری به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون جامع دوره های آموزشی گردشگری به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید