برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون اسکی در روز پایانی دوره ریاست افتخاری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکی در آخرین روز از دوره چهار ساله رئیس این فدراسیون برگزار گردید.

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون اسکی در روز پایانی دوره ریاست افتخاری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکی با حضور اعضای مجمع و به صورت آنلاین امروز (دوشنبه) برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور مهدی علی نژاد معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار گردید، فعالیت های سال 98 فدراسیون مورد آنالیز نهاده شد و برنامه های سال 99 نیز مرور شد و اعضای مجمع به آن رای موافق دادند. همچنین گزارش حسابرس مستقل و بازرس فدراسیون در مجمع قرائت شد. ضمن اینکه روسای هیئت های استانی، نماینده داوران و نماینده ورزشکاران نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در مجمع امروز علی نژاد گفت: فدراسیون اسکی عملکرد قابل قبول و خوبی را از خود برجا گذاشته است. سید عبدی افتخاری از مدیران خوش نام ورزش کشور است که در فدراسیون اسکی نیز کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشت.

وی اضافه کرد: ما احتیاج داریم تا در عرصه قهرمانی به صندلی های بالا در دنیا دست یابیم و این امر احتیاج به یک برنامه ریزی دقیق و بلند مدت دارد. امیدوارم اسکی بازان ایران بتوانند صاحب سکوهای دنیای شوند و در میادین مختلف شاهد مدال آوری آنها باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حمایت روسای هیئت های استانی از ریاست فدراسیون اسکی نشان از توجه ویژه افتخاری به استان ها و توزیع امکانات میان استان ها دارد.

همچنین کیکاووس سعیدی گفت: طی چهار سال اخیر شاهد کوشش های بی وقفه ریاست فدراسیون و دیگر اعضای فدراسیون برای پیشرفت ورزش اسکی بوده ایم که خوشبختانه نتایج خوبی را نیز در این مدت به دست آمده است.

وی اضافه کرد: افتخاری عملکرد خوبی در فدراسیون اسکی داشت و ما نیز قدردان زحمات او هستیم. اسکی احتیاج به زیرساخت های گسترده و سرمایه گذاری ویژه ای دارد، بی تردید پیشرفت کشورهایی چون اتریش و سوئیس در اسکی به دلیل صندلی ویژه ورزش اسکی در این کشورها و سرمایه گذاری بالایی است که در آنها وجود دارد. ما نیز اگر می خواهیم در اسکی به پیشرفت های چشمگیری دست یابیم، باید سرمایه گذاری ویژه ای در این عرصه داشته باشیم.

سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی نیز عنوان نمود: در سال 98 تا پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی پیست های اسکی تقریباً تمامی برنامه های خود را انجام دادیم. متاسفانه با شیوع ویروس کرونا دو ماه ارزشمند را برای فعالیت اسکی از دست دادیم و اگر شرایط برای برگزاری تمرینات و مسابقات فراهم باشد، سعی می کنیم عقب افتادگی سال گذشته را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته رویدادهای مهمی را داشتیم که از جمله آنها می توان به المپیک زمستانی جوانان و جام دنیای اسکی روی چمن اشاره نمود که ورزشکاران ایران توانستند به چندین مدال ارزشمند در مسابقات جام دنیای اسکی چمن دست یابند. بخش عمده ای از فعالیت های فدراسیون اسکی سرمایه گذاری بر روی رده سنی پایه و استعدادیابی است.

رئیس فدراسیون اسکی ادامه داد: سال گذشته نیز به هیئت های اسکی سراسر کشور لوازم و تجهیزات ارسال کردیم و شاهد فعالیت بسیار خوبی در اسکی سراسر کشور هستیم. سال جاری برای اسکی کشور سال بسیار مهمی است و با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی دنیا و فاصله یک ساله تا المپیک زمستانی، باید تمامی توان خود را برای سال جاری به کار ببندیم.

به گزارش خبرنگاران، مجمع امروز در حالی برگزار گردید که امروز (6 مرداد) آخرین روز از دوره چهار ساله ریاست افتخاری در فدراسیون اسکی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37083

به "برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون اسکی در روز پایانی دوره ریاست افتخاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون اسکی در روز پایانی دوره ریاست افتخاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید