بیش از 110 هزار واحد مسکونی گلستان بازسازی و مقاوم سازی می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: براساس آمارها و پالایش های انجام شده در استان گلستان بیش از 110 هزار واحد مسکونی کم دوام وجود دارد و باید بازسازی و نوسازی شوند.

بیش از 110 هزار واحد مسکونی گلستان بازسازی و مقاوم سازی می گردد

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمد تقی زمانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: در گلستان بیش از 118 هزار واحد مسکونی وجود داشت که احتیاجمند مقاوم سازی و بخشی هم احتیاجمند تخریب و نوسازی است.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از واحدهای مسکونی استان گلستان احتیاجمند مقاوم سازی بوده که تا به امروز بخش قابل توجهی از این واحدهای مسکونی مقاوم سازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان توضیح داد: از زمان اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی تا به امروز بیش از 47 هزار واحد مقاوم سازی شده است.

وی اضافه کرد: برای مقاوم سازی این واحدها تسهیلات های قرض الحسنه با کارمزد 5 درصد، تا سقف 12 میلیون و 500 هزار تومان تخصیص پیدا نموده است.

زمانی نژاد گفت: متقاضیان روستایی می توانند در صورت احتیاج ،از تسهیلات ویژه تعمیرات مسکن روستایی نیز برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه در کشور سالی 200 هزار واحد مسکن روستایی مقاوم سازی و بهسازی می گردد، اظهار کرد: سهمیه استان گلستان در بهسازی مسکن روستایی سالی هشت هزار واحد مسکونی است که تا به امروز از بین 118 هزار واحد مسکونی،هشت هزار و 480 واحد مسکونی کار مقاوم سازی آن به انتها رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان اضافه کرد: طرح بهسازی مسکن روستایی حدود هشت سال است که کار خود را شروع نموده و سال جاری نیز تعداد هزار و 520 واحد با اعتبار بیش از 19 میلیارد تومان در دست اجرا است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26820

به "بیش از 110 هزار واحد مسکونی گلستان بازسازی و مقاوم سازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 110 هزار واحد مسکونی گلستان بازسازی و مقاوم سازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید