تأمین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در خراسان شمالی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس اتاق بجنورد از تأمین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان از سوی این اتاق اطلاع داد.

تأمین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در خراسان شمالی

سعید پورآبادی با اعلام این خبر گفت: اتاق بجنورد در راستای رسالت اجتماعی خود به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش ابتلای مردم به عنوان نماینده بخش خصوصی استان آمادگی خود را همیشه در شرایط بحرانی، حوادث، بلایای طبیعی کشور جهت مشارکت و همکاری های لازم در تأمین نیازمندی های بهداشتی و اقلام موردنیاز اعلام می دارد.

او توضیح داد: امروز با توجه به شرایط ویژه کشور جهت مقابله با ویروس کرونا، اتاق بجنورد برحسب وظیفه و رسالت های اجتماعی خود در اقدامی خیرخواهانه تأمین اقلام بهداشتی در سطح استان را در دستور کار خود قرار داده است.

پورآبادی از تأمین بیش از 200 هزار ماسک 3 لایه بنددار و روزانه تأمین 2 هزار و 400 عدد ماسک فیلتردار در استان خراسان شمالی اطلاع داد.

او تأمین 60 هزار لیتر الکل 96 درصد اتانول، هزار عدد ست ایزوله (گان)، 1200 لیتر ضدعفونی کننده دست نانو، 1600 لیتر ماده ضدعفونی کننده دست، 100 هزار عدد دستکش لاتکس و وینیل و تأمین روزانه 500 الی 1000 البسه گان و دستکش را ازجمله تأمین اقلام بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط اتاق بجنورد در استان اظهار داشت.

رئیس اتاق بجنورد اضافه کرد: این میزان اقلام بهداشتی در مرحله اول بخشی به دانشگاه علوم پزشکی استان، بانک ها، نیروی های مسلح، درمانگاه و داروخانه ها توزیع خواهد شد.

او یادآور شد: این اقلام بهداشتی با پیگیری ها و رایزنی های فراوان امور بین الملل اتاق بجنورد طی مذاکره با انجمن صنعتگران، بازرگانان مستقل ترکیه (موسیاد) در مورد معین منطقه ای مشترک در مرز ساری سو ترکیه و بازرگانان ایران برای مبادلات اقلام بهداشتی و پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا اجرا شده است.

پورآبادی گفت: همچنین اتاق بجنورد از همان روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا در استان تا به امروز اقدام به توزیع رایگان 2000 لیتر محلول ضدعفونی سطوح بین کارخانه ها، نانوایی ها، بعضی ادارات و اماکن عمومی، تأمین رایگان 2000 لیتر محلول ضدعفونی برای گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر بجنورد با همکاری نظام صنفی کشاورزان و شهرداری بجنورد نموده است.

او از دیگر اقدامات اتاق بجنورد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را توزیع رایگان 2000 لیتر محلول ضدعفونی سطوح در بین کارگاه های تولیدی، کسبه و مناطق حاشیه نشین بجنورد، اهدای 40 عدد البسه گان و دستکش به پرستاران بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد و.... مطرح نمود.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25632

به "تأمین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید