تاکید چین بر پیشبرد فرایند حل سیاسی سوریه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گفته دیپلمات ارشد چینی تسریع در فرایند حل سیاسی مساله سوریه راه قطعی برای برقراری امنیت و آرامش درازمدت سوریه است.

تاکید چین بر پیشبرد فرایند حل سیاسی سوریه

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، گنگ شوانگ معاون نماینده چین در سازمان ملل روز در نشست ویدیویی شورای امنیت درباره مساله سیاسی سوریه با تاکید بر تسریع فرایند حل سیاسی مساله سوریه اظهار داشت: چین در این فرایند همچنان در کنار مردم سوریه ایستاده است و نقش سازنده خود را ایفا می نماید.

وی گفت: تسریع در فرایند حل سیاسی مساله سوریه راه قطعی برای برقراری امنیت و آرامش درازمدت سوریه است. طرف ها باید برای رسیدن به راهکار سازگار با شرایط سوریه، بر اساس دستاوردهای موجود، فعالانه به پیشبرد رایزنی سیاسی فراگیر بپردازند و با در نظر داشتن ملاحظات منطقی یکدیگر و حفظ حق حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی سوریه در این زمینه کوشش نمایند. سازمان ملل باید در این فرایند نقش میانجی گر اصلی را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39199

به "تاکید چین بر پیشبرد فرایند حل سیاسی سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید چین بر پیشبرد فرایند حل سیاسی سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید