تبریز، لیکنز: بازی مقابل پرسپولیس یک تابلوی بسیار زیبا از تیم ما بود، اخباری ما را به بازی بازگرداند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی شد تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس خوب و باقدرت عمل نموده و از این مسابقه به عنوان یک تابلوی زیبا از سرخپوشان تبریزی یاد کرد.

تبریز، لیکنز: بازی مقابل پرسپولیس یک تابلوی بسیار زیبا از تیم ما بود، اخباری ما را به بازی بازگرداند

به گزارش خبرنگاران از تبریز، جرج لیکنز پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: فکر می کنم تراکتورسازی امروز در تمام طول مسابقه، بازی خوب و باقدرتی انجام داد. همچنین به طرفداران مان به خاطر حمایت پرشوری که داشتند تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم. ما در ادامه راه به آنها احتیاج داریم. پرسپولیس هم تیمی است که بالانس خوبی دارد و یکی از تیم های خوب لیگ به شما می رود.

اخباری ما را به بازی بازگرداند، به او تبریک می گویم

وی اضافه نمود: ما کوشش کردیم تیم مان را به سمت بالا راهنمایی و موقعیت هایی ایجاد کنیم، اما پرسپولیس برای ضدحمله برنامه ریزی داشت. ما در این بازی موقعیت هایی داشتیم و به نظرم لایق پیروزی هم بودیم. با این حال فکر می کنم نباید گل می خوردیم. باید به محمدرضا اخباری تبریک بگویم که روز خوبی داشت. او با بدشانسی یک گل خورد، اما بعد از آن چند موقعیت خوب را دفع کرد و در یک صحنه هم ما را به بازی برگرداند تا توانستیم گل خورده را جبران کنیم. از طرفی فکر می کنم که ما لیاقت این یک امتیاز را داشتیم و شاید حتی اگر ساسان انصاری آن موقعیت را تبدیل به گل نموده بود، می توانستیم برنده این بازی باشیم و با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

باید به بازیکنانم بابت بازی خوب شان تبریک بگویم

این مربی بلژیکی همچنین خاطر نشان کرد: ما در این بازی، نمایش خوبی داشتیم و در ترکیب هم سعی کردیم، به آزادی فرصت بازی بدهیم. نقی زاده هم به جای ایمانی به بازی آمد، چون ایمانی یک کارت زرد گرفته بود و امکان داشت باز هم کارت بگیرد. به همین دلیل به او استراحت دادیم و تعویضش کردیم. باید به بازیکنانم بابت بازی خوب شان تبریک بگویم. همچنین به آقای برانکو به خاطر عملکرد خوبی که در باشگاه پرسپولیس داشته، تبریک می گویم.

ممکن بود ایمانی اسیر احساسات گردد و کارت دیگری بگیرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد علت تعویض ایمانی و در واکنش به اینکه این تعویض تاکتیکی نبوده است، گفت: شما می دانید که این تعویض از طرف من تاکتیکی بود. وقتی شما یک بازی به این بزرگی دارید و بازیکن شما کارت زرد دارد، ممکن است اسیر احساسات گردد و کارت دیگری بگیرد و محروم گردد. به همین دلیل با تعویضی تاکتیکی او را تغییر دادیم.

بازیکنانم در بازی امروز کار بزرگی انجام دادند

لیکنز در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه اینکه برخلاف نظر او تراکتورسازی بازی خوبی انجام داد و به خودش در چهار بازی اخیر چه نمره ای می دهد، گفت: ما بازی بزرگی را انجام دادیم. چه در داخل و چه خارج از زمین، این بازی حواشی خودش را داشت. شما می توانید به ما نمره خودتان را بدهید، اما من می گویم که بازیکنانم در بازی امروز کار بزرگی انجام دادند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. همان طور که دیدید، بیرانوند دروازه بان آنها چه عملکردی داشت و نشان داد که دروازه بانی در سطح بالاست. او توانست واکنش های خوبی داشته باشد و علاوه بر واکنش های خوب، وقت بازی را هم به خوبی و حرفه ای گرفت تا نشان دهد یک دروازه بان حرفه ای است.

وی در واکنش به اینکه چه نمره ای به خودش می دهد، گفت: من نمی توانم پاسخ این سؤال را بدهم. ما باید این را در تیم خودمان آنالیز کنیم. آنالیزی که انجام دادیم و بازی های ما را در گذشته همه دیدند و من نمی توانم به خودمان نمره بدهیم.

بازی مقابل پرسپولیس یک تابلوی بسیار زیبا از تیم ما بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه طبق اشاره خودش علیرضا بیرانوند وقت زیادی را گرفت که در استادیوم نیز جو منفی به راه انداخت و با توجه به اینکه سه کاپیتان تیم ملی در ترکیب تیمش حضور دارند بهتر نیست آنها اتلاف وقت را به داور گوشزد نمایند، گفت: ممنون که این سؤال را پرسیدید. همواره به بازیکنانم گفته ام که سعی نمایند کارت زرد یا قرمز بچه گانه نگیرند. باید از اشکان دژاگه تشکر کنم که بازی خیلی خوبی انجام داد و بسیار توان گذاشت، اما از طرفی او به دلیل کارتی که داشت، محدودیت هایی داشته است. از طرفی به بازیکنانم همواره گفته ام که بهتر است کارت بچه گانه ننمایند. همین طور باید بگویم کار دروازه بان پرسپولیس حرفه ای بود و او قصد داشت با وقت تلف کردن بازیکنان ما را عصبانی کند تا آنها کارت بگیرند. با این حال این بازی هم یک تابلوی بسیار زیبا از تیم ما بود که نشان دادیم چگونه عمل کردیم و چه رفتاری از خودمان نشان دادیم. همان طور که می بینید اکنون من در نشست خبری هستم، اما سرمربی تیم حریف در نشست خبری حضور ندارد.

انگیزه و جنگندگی بازی امروز را شاید مقابل سپیدرود نداشتیم

لیکنز در واکنش به علت تعویض اکبر ایمانی و اینکه اگر تراکتورسازی گل تساوی را نمی زد شرایط چگونه بود، اعلام نمود: در مورد اینکه چرا اکبر ایمانی را در نیمه دوم تعویض کردم، شرح دادم. اگر دوست داشتید که او کارت زرد دوم را می گرفت، ما 10 نفره می شدیم و بازی را واگذار می کردیم، من حرفی ندارم! اینکه بازیکنی از تعویضش شادمان گردد، طبیعی نیست! کدام بازیکن از تعویض شادمان می گردد؟ این تفکر که بازیکن از تعویض ناراحت می گردد، نشان از تیمی با روحیه برنده است که بازیکنان می خواهند برای برد کوشش نمایند. این تفکر، انگیزه و جنگندگی را شاید در بازی با سپیدرود نداشتیم.

از روندی که بازیکنانم داشتند و از نمایش آنها، راضی ام

وی در مورد اینکه آیا تیمش می تواند سهمیه آسیا را بگیرد، گفت: این همه طرفداران برای چه به اینجا آمده بودند یا ما این عملکرد را برای چه انجام دادیم؟ قطعاً امیدواریم اما باید ببینیم که نتایج حریفان ما چگونه است و خودمان چه نتایجی می گیریم. با این حال از روندی که بازیکنانم داشتند و از نمایش آنها، راضی ام.

باید روحیه را به بازیکنانم تزریق کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سؤالی که بازیکنان این تیم قهرمانی را از دست داده اند و سهمیه را هم از دست خواهند داد و چرا برای تیمش روانشناس نمی آورد تا بازیکنانش انگیزه بیشتری داشته باشند، گفت: واقعاً احتیاجی نمی دانم که پاسخ شما را بدهم، چون بازیکنانم انگیزه خود را در زمین نشان دادند. آنها در بازی مقابل ذوب آهن هم کوشش زیادی کردند و انگیزه شان را در بازی هم نشان دادند. اگر امروز سه گل می زدیم همه تعریف می کردند، اما اکنون این طور نیست. زمان هایی هم که مثل بازی با ذوب آهن نمایش خوبی داشتیم، نتیجه را از دست دادیم. با این حال باید روحیه را به بازیکنانم تزریق کنیم تا در ادامه راه هم نتیجه بگیریم.

بازیکنان من انگیزه لازم را داشتند

لیکنز در واکنش به صحبت های خبرنگاری که گفت، از انگیزه داشتن او بسیار شادمان است و کاش این انگیزه در ساق پای بازیکنان هم باشد، چون آنها انگیزه ندارند، اعلام نمود: بازیکنان من انگیزه لازم را داشتند و با این صحبت شما موافق نیستم که آنها بی انگیزه بودند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7109

به "تبریز، لیکنز: بازی مقابل پرسپولیس یک تابلوی بسیار زیبا از تیم ما بود، اخباری ما را به بازی بازگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، لیکنز: بازی مقابل پرسپولیس یک تابلوی بسیار زیبا از تیم ما بود، اخباری ما را به بازی بازگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید