تحریم سامسونگ در هند از سوی خرده فروشی های تلفن هوشمند ، غول فناوری کره جنوبی چوب خساست خود را می خورد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فروشندگان تلفن های هوشمند در هند تصمیم به تحریم دستگاه های سامسونگ گرفته اند. علت این کار به طور تلویحی عدم تخفیف های مناسب سامسونگ اعلام شده است.

تحریم سامسونگ در هند از سوی خرده فروشی های تلفن هوشمند ، غول فناوری کره جنوبی چوب خساست خود را می خورد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها هند به یکی از بازارهای پر سود برندهای مختلف فناوری تبدیل شده است و از برندهای چینی تا برندهای کره ای در پی تسخیر این بازار هستند. اما به نظر می رسد شرایط برای سامسونگ چندان خوب پیش نرفته است.

سامسونگ، بزرگترین سازنده تلفن های هوشمند در دنیا و دومین فروشنده بزرگ هند ، این شرکت از محبوبیت قابل توجهی بین خرده فروشان هندی برخوردار بود. اما اکنون صاحبان فروشگاه های خرده فروشی هند تصمیم گرفته اند فروش دستگاه های سامسونگ در این کشور را به مدت سه روز یعنی یازدهم ، دوازدهم و سیزدهم فوریه تحریم نمایند.

آروندر خورنا ، رئیس آیمرا ، گفت: ما اعتراض خود را به وسیله پست های دیجیتالی نشان خواهیم داد ، مارک سامسونگ را با پارچه سیاه در فروشگاه های خود پوشانده و به مدت سه روز با توزیع نمایندگان سامسونگ کار نمی کنیم. با وجود چندین تلاشی که از سوی ما برای برقراری ارتباط با روسای سامسونگ برقرار شده است، اما آنها هیچ وقتی را برای ملاقات با رهبران AIMRA ارسال نکرده اند و به ایمیل های ارسال شده نیز پاسخ نداده اند.

در حالی که چندین سازنده تلفن های هوشمند از جمله ویوو، ریلمی، و اوپو به شرکای خرده فروشی خود اطمینان داده اند که همزمان محصولات و همچنین انواع آنها را با همان قیمت به وسیله کانال ها به بازار عرضه می نمایند، اما سامسونگ هنوز پاسخی نداده است.

براساس داده های منتشر شده توسط International Data Corporation (IDC) ، سامسونگ در حال حاضر دومین مارک بزرگ تلفن هوشمند در هند پس از شیائومی است که 20.3 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21617

به "تحریم سامسونگ در هند از سوی خرده فروشی های تلفن هوشمند ، غول فناوری کره جنوبی چوب خساست خود را می خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم سامسونگ در هند از سوی خرده فروشی های تلفن هوشمند ، غول فناوری کره جنوبی چوب خساست خود را می خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید