ترامپ: بایدن در انتخابات پیروز گردد آمریکا به ونزوئلا تبدیل می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دونالد ترامپ در اظهاراتی در جریان یک تجمع انتخاباتی در ویسکانسین رقبای انتخاباتی دموکراتش یعنی جو بایدن و کامالا هریس را با ونزوئلا مرتبط ساخت.

ترامپ: بایدن در انتخابات پیروز گردد آمریکا به ونزوئلا تبدیل می گردد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در جریان یک تجمع انتخاباتی مدعی شد رقبای دموکراتش در صورت پیروز شدن در انتخابات ماه نوامبر آینده، این کشور را تبدیل به یک ونزوئلای دیگر خواهند کرد.

ترامپ اظهار کرد: این خطرناکترین انتخاباتی است که ما تا کنون داشته ایم. (اگر آنها پیروز شوند) یک ونزوئلای دیگر در کار خواهد بود. من عادت داشتم این حرف را با لحنی ملایم بگویم اما حالا خیلی قاطع آن را می گویم. اگر که آنها پیروز شوند (آمریکا) یک ونزوئلا در ابعاد خیلی عظیم خواهد بود. ما قرار است پیروز شویم.

او در ادامه گفت: تنها راهی که باعث شکست ما در این انتخابات گردد این است که آنها در انتخابات تقلب نمایند.

ترامپ در طول دوران ریاست جمهوری خود با کشورهای سوسیالیستی مثل کوبا و چین و همچنین کشورهای دارای جنبش های سوسیالیستی قدرتمند همچون نیکاراگوئه، بولیوی و ونزوئلا و جنبش سوسیالیستی در حال ظهور در آمریکا خصومت داشته است.

او در سخنرانی سراسری سال 2019 خود مطرح کرد: آمریکا هرگز یک کشور سوسیالیستی نخواهد شد.

او در سخنرانی خود در ویسکانسین مطرح کرد: بایدن اسب تروایی برای سوسیالیسم است.

کامالا هریس، سناتور ایالت کالیفرنیا که از سوی بایدن به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری انتخاب شد، پیشتر از بخش هایی از دستور کار سوسیال دموکرات برنی سندرز، از نامزدهای ریاست جمهوری مرحله مقدماتی حزب دموکرات حمایت کرد.

با این حال بایدن در اظهاراتی کوشش کرد از سوسیالیسم فاصله بگیرد و در مناظرات مرحله مقدماتی از دستور کار سندرز انتقاد کرد.

بایدن ماه ژانویه به شبکه ای.بی.سی گفت: برنی یک دموکرات است. برنی خودش را یک سوسیالیست دموکرات می خواند. ما در مورد خیلی مسائل دیدگاه های متفاوتی داریم. ، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38517

به "ترامپ: بایدن در انتخابات پیروز گردد آمریکا به ونزوئلا تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن در انتخابات پیروز گردد آمریکا به ونزوئلا تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید