ترددهای دریایی در راستا خارگ با 50 درصد ظرفیت شناورها انجام می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: تردد های دریایی در جهت خارگ با 50 درصد ظرفیت شناور ها انجام می گردد.

ترددهای دریایی در راستا خارگ با 50 درصد ظرفیت شناورها انجام می گردد

به گزارش خبرنگار از ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در نشست مدیریت بحران کرونا اعلام کردکرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور به منظور پیشگیری از ابتلای کارکنان شرکت ها و ساکنان جزیره به ویروس کرونا، این شرکت با همکاری دیگر شرکت ها و سازمان های مستقر در جزیره اقدام هایی را در این منطقه عملیاتی انجام داد و تا به امروز از شیوع این ویروس در جزیره خارک پیشگیری شده است.

او اضافه کرد: یکی از مهم ترین اقدام ها، کنترل ورود و خروج افراد و ایجاد محدودیت تردد سفر های هوایی و دریایی در مبادی جزیره بود که صبر و حوصله و همراهی مردم و کارکنان در این زمینه جای قدردانی دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مطرح نمود: به منظور تسهیل در برگشت اهالی جزیره خارک و با توجه به شرایط نامساعد جوی، شرکت پایانه های نفتی ایران، روز یکشنبه، 24 فروردین یک پرواز فوق العاده در راستا بوشهر به خارک برای اهالی بومی جزیره در نظر گرفت.

اسدروز اعلام کرد: باتوجه به مهیا شدن شرایط بازگشت اهالی ساکن جزیره خارک و همچنین رعایت اصول طرح فاصله گذاری هوشمند در حوزه حمل ونقل دریایی، ظرفیت شناور ها در راستا بوشهر و گناوه به خارک با همکاری دریابانی، اداره بندر و دریانوردی و بخشداری ویژه خارک با کاهش 50 درصدی روبه روست.

او یادآور شد: این شرکت در راستای حمایت از بخش خصوصی فعال در حوزه تردد های دریایی، حمایت لازم را با نرخ مصوب قبل برای جبران هزینه های ناشی از این کاهش ظرفیت انجام خواهد داد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 17 خرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28706

به "ترددهای دریایی در راستا خارگ با 50 درصد ظرفیت شناورها انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترددهای دریایی در راستا خارگ با 50 درصد ظرفیت شناورها انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید