تساوی در خوزستان، به نفع گیلان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان به ترتیب با 20 و 11 امتیاز به ترتیب در رده های چهاردهم و شانزدهم جدول رده بندی باقی ماندند.

تساوی در خوزستان، به نفع گیلان

نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان امروز (پنجشنبه) در هفته بیست و ششم لیگ برتر به دیدار هم رفتند. این بازی با تساوی بدون گل به خاتمه رسید. هر دو تیم در هفته های خاتمهی لیگ هجدهم برای بقا در لیگ برتر می جنگند که البته با توجه به شرایط و روندی که استقلال خوزستان داشته تقریباً سقوطش به لیگ یک قطعی شده و فقط روی کاغذ هنوز شانس دارد اما نفت مسجد سلیمان که در این بازی فیروز کریمی را به عنوان سرمربی خود روی نیمکتش داشت، شانس فاصله دریافت از سپیدرود 18 امتیازی را داشت که این فرصت را مقابل استقلال خوزستان از دست داد.

در این دیدار نفت مسجد سلیمان بهتر از استقلال خوزستان بازی کرد و بازیکنان این تیم در اواخر بازی چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند. با این نتیجه نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان به ترتیب با 20 و 11 امتیاز به ترتیب در رده های چهاردهم و شانزدهم جدول رده بندی باقی ماندند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6646

به "تساوی در خوزستان، به نفع گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی در خوزستان، به نفع گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید