تسهیلات کم بهره به بخش گردشگری اردبیل پرداخت می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از پرداخت تسهیلات کم بهره به بخش گردشگری اردبیل اطلاع داد.

تسهیلات کم بهره به بخش گردشگری اردبیل پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ناصر محمودی معاون سرمایه گذاری این اداره کل، امروز دوشنبه 5 آذر با اعلام این خبر توضیح داد: این تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی و گردشگری پرداخت می گردد.

او افزود: این اداره کل در راستای توسعه صنعت گردشگری و حمایت از سرمایه گذاران و با هدف تسهیل در امر سرمایه گذاری و رونق اشتغال در مناطق روستایی و عشایری و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت پرداخت می گردد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: رسته های اولویت دار بوم گردی، گردشگری و طبیعت گردی و توسعه گردشگری سلامت به منظور اعطای تسهیلات پیش بینی شده است.

او ادامه داد: نرخ 4درصد در مناطق مرزی و 6درصد در مناطق غیرمرزی برای این تسهیلات پیش بینی شده است.

محمودی تاکید نمود: متقاضیان به منظور بهره مندی از این نوع تسهیلات پس از اخذ مجوز ایجاد از این اداره کل می بایست در سامانه کارا ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2697

به "تسهیلات کم بهره به بخش گردشگری اردبیل پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات کم بهره به بخش گردشگری اردبیل پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید