تصاویر ، اینجا پروتکل های بهداشتی را در دفن اموات کرونایی رعایت نمی نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ویروس کرونا همچنان قربانیان خود را به کام مرگ می کشاند و مازندران یکی از استان هایی است که علی رغم هشدارهای لازم به علت توریستی بودن و عبور و مرور مسافران و کم توجهی بعضی از افراد به طور میانگین روزانه با یک متوفی روبرو است.

تصاویر ، اینجا پروتکل های بهداشتی را در دفن اموات کرونایی رعایت نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اعمال غسل متوفیان و قربانیان ویروس کرونا در آرامستان بهشت فاطمه بهشهر توسط گروه جهادی سه نفره انجام می گردد. در حال حاضر اوضاع خیلی بهتر از روزهای ابتدایی شیوع کروناست و خدمه های آرامستان تا جایی که امکان دارد پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند اما همچنان غسالخانه ها با کمبود نیرو و تجهیزات روبرو هستند.

به خانواده متوفیان این اختیار داده شده که اقوام خویش را که در اثر ویروس کووید19 فوت شده اند به طور اختیاری در آرامستان یا در محلی دیگر که خواسته خودشان است دفن نمایند.

با توجه به اینکه بارها از مردم خواسته شده است تا در مراسم تدوین حضور نیابند یا حداقل با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی با حداقل افراد انجام گردد، اما متاسفانه با گذشت زمان این دستورات بهداشتی رو به فراموشی سپرده می گردد و مراسم تدفین یک فرد مبتلا به کرونا به روال روزهای قبل کرونا انجام می گردد و امکان مبتلا شدن افراد خصوصا افراد مسن و بچه ها به راحتی میسر می گردد.

بهشت فاطمه بهشهربهشت فاطمه بهشهربهشت فاطمه بهشهربهشت فاطمه بهشهربهشت فاطمه بهشهربهشت فاطمه بهشهربهشت فاطمه بهشهربهشت فاطمه بهشهربهشت فاطمه بهشهر

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 19 تیر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31659

به "تصاویر ، اینجا پروتکل های بهداشتی را در دفن اموات کرونایی رعایت نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، اینجا پروتکل های بهداشتی را در دفن اموات کرونایی رعایت نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید