تعلیق حساب کاربری ترامپ در اینستاگرام تا دو سال آینده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شرکت فیس بوک روز آدینه بیان کرد که به مدت 2 سال (تا سال 2023) حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به حالت تعلیق در خواهد آورد.

تعلیق حساب کاربری ترامپ در اینستاگرام تا دو سال آینده

طبق بیانیه صادر شده از سوی شرکت فیس بوک، در خلال این دوره 2 ساله شرایط بازگشت وی به شبکه های اجتماعی به شرط آنکه حضور او در فضای مجازی برای فعالان این عرصه مخاطره آمیز نباشد، آنالیز می گردد.

در ادامه بیانیه همچنین شرح داده شده است: تمامی معیارهای خارجی از جمله سطح خشونت و محدودیت های وضع شده علیه گردهمایی های صلح آمیز در جامعه و … طی مدت مذکور آنالیز خواهد شد. اگر تصمیم گرفته شد که بازهم خطراتی در حوزه فضای مجازی و حضور دونالد ترامپ وجود دارد؛ این دوره تعلیق بار دیگر برای وی تمدید خواهد شد.

لازم به ذکر است که روز چهارشنبه هم (دو روز پیش) جیسون میلر دستیار ترامپ اعلام نموده بود که وبلاگ ترامپ با نام از میز تحریر دونالد جی. ترامپ متوقف شده و مجدداً فعال نخواهد شد.

میلر در رایانامه ای که برای خبرگزاری رویترز ارسال کرد، نوشت: این (وبلاگ) تنها مساعدتی به کوشش های گسترده ای است که ما در حال اجرا آنیم و بر روی آن کار می کنیم.

بلاگ From the Desk of Donald J Trump در 4 ماه می به عنوان پلتفرم پیغام رسان جایگزین برای رئیس جمهور پیشین آمریکا ایجاد شد. زیرا پس از حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021 میلادی، شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و توئیتر حساب کاربری وی را تعطیل نموده بودند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58147

به "تعلیق حساب کاربری ترامپ در اینستاگرام تا دو سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق حساب کاربری ترامپ در اینستاگرام تا دو سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید