کوشش برای جایگزین پیدا کردن برای رسن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گذشتن از نام رسن یا حتی روی نیمکت قرار دادن او هم کار به شدت سختی است

کوشش برای جایگزین پیدا کردن برای رسن

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در لیست تک نفره کالدرون برای خرید زمستانی پرسپولیس تنها نام یک مهاجم از آمریکای جنوبی به چشم می خورد اما همانطور که در خبرهای چند روز اخیر آمده باشگاه به کالدرون گفته در صورتی که تنها احتیاج به یک مهاجم داری ما سراغ دیگر گزینه ها خواهیم رفت.

گزینه مد نظر باشگاه هم جذب یک هافبک پشت مهاجم است. یعنی درست جایی که بشار رسن هافبک خلاق عراقی پرسپولیس حضور دارد. بشار رسن که با آمادگی هفته های اخیر خود توانست راستا به کورس برگشتن پرسپولیس را هموار کند از فصل قبل هم مطالباتی دارد و البته در این فصل هم دریافتی چندانی نداشته است. رسن به باشگاه زمانی را هم برای پرداخت مطالبات مشخص نموده است. با این حال از تحرکات باشگاه پرسپولیس در بازار نقل وانتقالات اینطور به نظر می رسد که جذب هافبک بازیساز به طور جد پیگیری می گردد و این یعنی احتمالا باشگاه برنامه ای برای بشار رسن در جابجایی خواهد داشت.

حضور دو بازیکن خارجی در یک پست آن هم با پرداختی به دلار موضوعی نیست که به این سادگی ها در پرسپولیس اتفاق بیفتد. باید دید واکنش احتمالی کالدرون نسبت به این موضع چه خواهد بود. مربی آرژانتینی این روزها به خوبی واقف به توانایی های هافبک عراقی خود هست و می داند او چه نقش تاثیرگذاری در پرسپولیس بازی می نماید. به هرحال گذشتن از نام رسن یا حتی روی نیمکت قرار دادن او هم کار به شدت سختی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 30 تیر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19238

به "کوشش برای جایگزین پیدا کردن برای رسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای جایگزین پیدا کردن برای رسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید