تمدید کارت های بازرگانی تا خاتمه اردیبهشت به صورت اتوماتیک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: وزارت صنعت، معدن و تجارت با درخواست اتاق ایران مبنی بر تمدید اتوماتیک کارت های بازرگانی تا 31 اردیبهشت 99 در شرایط شیوع کرونا، موافقت کرد.

تمدید کارت های بازرگانی تا خاتمه اردیبهشت به صورت اتوماتیک

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، پس از درخواست مجدد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مبنی بر تمدید اعتبار کارت های بازرگانی تا 31 اردیبهشت 99 به صورت اتوماتیک، وزارت صنعت در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با این درخواست موافقت کرد.

حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، در نامه ای به رؤسای سازمان های توسعه تجارت سراسر کشور اعلام نمود که بنا بر درخواست مجدد اتاق ایران با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا در کشور و با هدف جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اعتبار کارت های بازرگانی که تاریخ انقضای آن ها از اول فروردین لغایت 31 اردیبهشت است تا انتها اردیبهشت 99 به طور اتوماتیک تمدید و دارای اعتبار است.

25 اسفند، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در نامه ای به مدرس خیابانی درخواست کرد؛ با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، اعتبار کارت های بازرگانی سراسر کشور که تاریخ انقضای آنها از اول تا انتها 29 فروردین 99 است، تا 29 فروردین 99 به طور اتوماتیک و بدون احتیاج به ارائه مدارک و یا مراجعه حضوری متقاضی، تمدید گردد.

این دومین بار است که وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تمدید اتوماتیک اعتبار کارت های بازرگانی در شرایط شیوع کرونا موافقت می نماید.

اولین بار کارت هایی که تا انتها سال 98 اعتبار داشتند، تا انتها فروردین 99 تمدید شد و این بار کارت های بازرگانی که تا انتها فروردین و اردیبهشت اعتبار داشت، تا 31 اردیبهشت به طور اتوماتیک تمدید شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27106

به "تمدید کارت های بازرگانی تا خاتمه اردیبهشت به صورت اتوماتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید کارت های بازرگانی تا خاتمه اردیبهشت به صورت اتوماتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید