تور گردشگری اصحاب رسانه در اسفراین برگزار گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تور گردشگری اصحاب رسانه شهرستان اسفراین به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در محل روستای هدف گردشگری روئین برگزار گردید.

تور گردشگری اصحاب رسانه در اسفراین برگزار گردید

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، تور گردشگری اصحاب رسانه شهرستان اسفراین به مناسبت روز خبرنگار و با هدف آشنایی با ظرفیت های گردشگری و معرفی قابلیت های روستای روئین و شناخت ظرفیت اقامتگاه های بوم گردی، برگزار گردید.

فرماندار اسفراین در این برنامه، ضمن اشاره به مزیت های تأسیس اقامتگاه های بوم گردی گفت: تمام این اقامتگاه ها با هدف حفظ و پاسداشت فرهنگ بومی و سنتی هر منطقه و افزایش ورود گردشگران به آن نواحی ساخته شده است.

رستمی اعلام کرد: ایجاد اشتغال و یاری به توسعه منطقه از جمله نقش های اثربخش تأسیس اقامتگاه های بوم گردی است و به همین دلیل، طی سال های اخیر سرمایه گذاران صنعت گردشگری را برای ورود به حوزه بوم گردی و سرمایه گذاری در طرح های این حوزه ترغیب نموده است.

وی اضافه نمود: خبرنگاران بعنوان بازوان دستگاه های اجرایی در پیگیری مطالبات می توانند نقش موثری نیز در توسعه شهرستان داشته باشند و با شناخت و آگاهی از مسائل و مسائل مدیران را در جهت برطرف آنها یاری نمایند .

اصحاب رسانه در بافت تاریخی روستای روئین حضور یافتند و از اقامتگاه های بومگردی، فروشگاه های صنایع دستی، کارگاه های تولیدی و دیگر جاذبه های گردشگری واقع در این روستای هدف گردشگری بازدید کردند، همچنین آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسفراین در محل تفریحگاه پدیده روستای روئین با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11055

به "تور گردشگری اصحاب رسانه در اسفراین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گردشگری اصحاب رسانه در اسفراین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید