تکمیل زیرساخت بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان دراولویت است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد جواد آذری جهرمی در نشست شورای اداری و معتمدان شهرستانهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: شرکت های مخابرات، ارتباطات سیار و زیر ساخت تلاشی مضاعف برای تکمیل زیرساخت بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان تا خاتمه سال جاری داشته باشند.

تکمیل زیرساخت بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان دراولویت است

وی اعلام کرد: امروزه با گسترش ارتباطات زندگی مردم در همه ابعاد بر مبنای تبادلات اینترنتی انجام می گردد.

عضو کابینه دوازدهم گفت: شرایط این منطقه بویژه بخش آشار که بیش از 10 روز است با قطعی ارتباط روبرو است قابل قبول نیست و باید هر چه سریعتر پیگیری های لازم انجام گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به گستردگی سیستان و بلوچستان کار کردن در این منطقه سخت و سخت است و اگر مدیران انگیزه و توانایی خدمت ندارند از مسئولیت خود کناره گیری نمایند.

آذری جهرمی گفت: شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در جنوب سیستان و بلوچستان از لحاظ فرهنگی صندلی ویژه ای دارند که لازمه معرفی این مناطق آماده سازی زیرساخت های ارتباطی است.

وی ادامه داد: با وجود وضعیت نامناسب جاده های سیستان و بلوچستان از لحاظ ارتباطی، تمامی هزار و 400 کیلومتر راه های این استان تا انتها امسال از وضعیت ارتباطی مطلوبی برخوردار خواهند شد.

آذری جهرمی گفت: آماده سازی زیر ساخت های مناسب ارتباطی و اینترنت مناطق گردشگری در اولویت قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: بهبود ارتباطات و اینترنت در روستای گردشگری جهانی کلپورگان سراوان به منظور جذب حداکثری گردشگر مورد توجه است.

عضو کابینه دوازدهم با اشاره به سرقت کابل ها و تجهیزات مخابراتی در برخی از مناطق سیستان و بلوچستان گفت: سرقت کابل ها و وسایل ارتباطی جنبه امنیتی ندارد اما جلوگیری از این معضل نیازمند فرهنگ سازی در این رابطه است.

وی گفت: ضربه زدن به فیبر نوری و سرقت آن ضربه به عموم مردم است چرا که امروزه ارتباطات از اولویت های اساسی انسان محسوب می گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 698

به "تکمیل زیرساخت بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان دراولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل زیرساخت بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان دراولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید