تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی های گلکسی A سامسونگ تعیین شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، از مدت ها قبل، گزارش های زیادی در رابطه با بهره گیری نسل جدید گوشی های خانواده سری A سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر منتشر شده بود. با توجه به این که بسیاری از گوشی های پرچم دار از این مشخصه بهره می برند و استراتژی جدید سامسونگ ارائه تکنولوژی های نوین برای گوشی های پرچم دار خود است، چنین خبری چندان تعجب آور نبود. در همین رابطه باید بگوییم که شرکت های چینی به سرعت در حال تصاحب سهم این شرکت از بازارهای بین المللی هستند و سامسونگ امیدوار است که با اتخاذ این استراتژی ها، بتواند فاصله خود را با رقبای قدرتمند خود بیشتر کند.

تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی های گلکسی A سامسونگ تعیین شد

به گفته یکی از منابع مطلع، گوشی های سری گلسی A از حسگرهای اثر انگشت زیر نمایشگر فراصوت کوالکام که قرار است در گلکسی اس 10 تعبیه شوند، بهره نمی برند. در عوض، سامسونگ از تکنولوژی ارزان تر و البته با دقت کمتر حسگرهای اثر انگشت اپتیکال استفاده می نماید که با توجه به قیمت پایین تر این تکنولوژی، چنین اقدامی کاملا منطقی به حساب می آید. شرکت چینی Aegis Technology این حسگرها را برای سامسونگ تامین خواهد نمود.

در حال حاضر، معلوم نیست که کدام یک از گوشی های سری گلکسی A از این گوشی بهره مند می شوند، ولی با توجه به اینکه معمولا این گوشی ها قبل از سری گلکسی اس معرفی می شوند، به زودی از این موضوع خبردار خواهیم شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2644

به "تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی های گلکسی A سامسونگ تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی های گلکسی A سامسونگ تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید