جست وجوی 2 مظنون قتل های بزرگراه کانادا در زیر آب

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عملیات تعقیب و گریز دو نوجوان کانادایی مظنون به قتل در پرونده جنایات بزرگراهی دورافتاده در شمال این کشور پس از پیدا شدن یک قایق شکسته آلومینیومی در نزدیکی رودخانه ای در استان منیتوبا به جست وجو در زیر آب کشیده شد.

جست وجوی 2 مظنون قتل های بزرگراه کانادا در زیر آب

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام پلیس کانادا در عملیات جست وجو توسط بالگردها بعدازظهر روز آدینه یک قایق شکسته در ساحل رودخانه نلسون استان منیتوبا مشاهده شد.

تیم جست وجوی غواصی پلیس کانادا بلافاصله برای ادامه عملیات تعقیب، به جست وجوی بخشی از این رودخانه در شهر گیلم پرداختند.

پلیس از اواخر ماه ژوئیه عملیات جست وجوی خود را به گیلم یک شهر روستایی با جمعیت 1000 نفری در شمال استان منیتوبا انتقال داده است.

کام مک لئود 19 ساله و بریر اشمگلسکی 18 ساله کانادایی مظنون به قتل لوکاس فولر 23 ساله اهل استرالیا و چینا دیز 24 ساله آمریکایی و هم چنین لئونارد دیک 64 ساله کانادایی هستند که اجسادشان در اواسط ماه ژوئیه در امتداد بزرگراهی دور افتاده در شمال استان بریتیش کلمبیای کانادا کشف شد.

جسد لئونارد دیک ، پروفسور دانشگاه ونکوور در تاریخ 19 ژوئیه، چند روز پس از کشف اجساد دو گردشگر استرالیایی و آمریکایی کشف شد. در همین تاریخ خودروی دو نوجوان کانادایی مظنون به قتل در حالی پیدا شد که در کنار دریاچه ای در شعله های آتش می سوخت.

بنا بر گزارش سی ان ان، کوشش ها برای یافتن این دو نوجوان که خطرناک اعلام شده اند، ادامه دارد اما تعیین نیست عملیات غواصی و جست وجو زیر آب هیچ گونه سرنخی برای یافتن این دو مظنون به همراه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 30 تیر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13058

به "جست وجوی 2 مظنون قتل های بزرگراه کانادا در زیر آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جست وجوی 2 مظنون قتل های بزرگراه کانادا در زیر آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید