حدادی فر: پرسپولیس اقتدار گذشته را ندارد اما بازهم پرسپولیس است، مدعیان در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت تری دارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد، این تیم در بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس کار دشواری پیش رو دارد، حتی با وجود اینکه سرخپوشان اقتدار فصول گذشته را ندارند.

حدادی فر: پرسپولیس اقتدار گذشته را ندارد اما بازهم پرسپولیس است، مدعیان در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت تری دارند

قاسم حدادی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیم ذوب آهن گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و از دو بازی اخیر چهار امتیاز گرفتیم. بازیکنان ما کوشش می نمایند تا خودشان را آماده بازی با پرسپولیس نمایند و امیدوارم در این بازی خانگی به برد برسیم. ما می دانیم که پرسپولیس تیم خوب و زهرداری است و برای پیروز شدن برابر این تیم نباید اشتباه کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در واکنش به اینکه بعضی معتقدند پرسپولیس نسبت به چند فصل اخیر اُفت نموده است، خاطر نشان کرد: شاید این تیم اقتدار چند فصل گذشته را نداشته باشد، ولی پرسپولیس همواره پرسپولیس است و بازی آسانی در پیش نداریم. این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها می خواهند خودشان را ثابت نمایند و دوباره پرسپولیس را به شرایط چند فصل گذشته برسانند. ما اگر می خواهیم نتیجه بگیریم باید با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

حدادی فر در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل شانس اول قهرمانی است؟، توضیح داد: چند تیم شانس دارند و نمی توان از یک تیم نام برد. استقلال با این فوتبالی که بازی می نماید جزو شانس های قهرمانی است و تیم هایی مثل سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و شهر خودرو هم در صف مدعیان هستند. پیش بینی در خصوص قهرمان این فصل خیلی سخت است و همه مدعیان در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت تری در پیش خواهند داشت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18290

به "حدادی فر: پرسپولیس اقتدار گذشته را ندارد اما بازهم پرسپولیس است، مدعیان در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت تری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر: پرسپولیس اقتدار گذشته را ندارد اما بازهم پرسپولیس است، مدعیان در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت تری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید