حضور 5 شرکت خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شیراز قطعی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: 5 شرکت گردشگری خارجی از کشورهای مالزی، دبی، سنگاپور، تایلند و هند در نمایشگاه گردشگری پارس شرکت می نمایند.

حضور 5 شرکت خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شیراز قطعی شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری در جلسه هماهنگی عوامل اجرایی نمایشگاه گردشگری پارس گفت: حوزه گردشگری به عنوان یکی از محورهای رشد و توسعه اقتصاد محسوب می گردد و همه ما چه در بخش دولتی و چه فعالان در بخش خصوصی، موظف به حمایت از رویدادهای گردشگری برای دستیابی به اهداف مالی آن هستیم.

وی با اعلام قطعی شدن حضور چند شرکت گردشگری خارجی از مالزی، دبی، سنگاپور، تایلند و هند، توضیح داد: تمام کوشش عوامل اجرایی نمایشگاه بر این اساس است که با نمایش هر چه بهتر توانمندی های حوزه مختلف گردشگری، ضمن رونق بیش از پیش آیین صنعت در استان این نمایشگاه را در تقویم رویدادهای بین المللی سازمان جهانی جهانگردی به ثبت برسانیم.

وی همچنین با بیان محورهای اصلی نمایشگاه اعلام کرد: با توجه به اینکه استان فارس به عنوان پایلوت گردشگری سلامت در کشور انتخاب شده است، یکی از محورهای اصلی نمایشگاه سال جاری به موضوع سلامت اختصاص دارد و امید است که بیمارستان های دارای بخش بین الملل، با قدرت در نمایشگاه شرکت نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس از گردشگری مذهبی به عنوان دیگر محور اصلی نمایشگاه یاد کرد و اضافه کرد: وجود بارگاه ملکوتی احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، حرم مطهر علی بن حمزه(ع)، مساجد تاریخی عتیق، وکیل و نصیرالملک فرصتی مناسب برای رایزنی متولیان این اماکن با نمایندگان دیگر استان ها به ویژه نمایندگان شهرهای قم، مشهد و کشور عراق برای تبادل گردشگر مذهبی است.

وی همچنین به صندلی تاثیرگذار آژانس های خدمات مسافرتی به عنوان یکی از مهم ترین نقش آفرینان در صنعت گردشگری اشاره و خاطر نشان کرد: دفاتر با تهیه بسته های متنوع سفر و ارائه هدفمند به بازدیدنمایندگان از نمایشگاه، زمینه تحرک پذیری و رونق گردشگری استان را فراهم می نماید.

بنا براین گزارش دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس از تاریخ 21 تا 24 آذرماه سال از ساعت 16 تا 22 در شهر شیراز- محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس پذیرای علاقه مندان است.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11182

به "حضور 5 شرکت خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شیراز قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 5 شرکت خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شیراز قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید