حکم حناچی برای تشکیل ستاد مدیریت بحران کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر اساس حکم شهردار تهران به عنوان مسئول تشکیل ستاد مدیریت بحران این بیماری انتخاب شد.

حکم حناچی برای تشکیل ستاد مدیریت بحران کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، این سازمان با هدف ایجاد وحدت فرماندهی و هماهنگی سیاست ها و اقدامات شهرداری در مدیریت، کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا و بر اساس حکم پیروز حناچی شهردار تهران به عنوان مسوول تشکیل ستاد مدیریت بحران این بیماری انتخاب شد.

جلسه هماهنگی به منظور چگونگی تشکیل ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا متشکل از 5 کارگروه بهداشت محیط و دفع پسماند، بودجه و پشتیبانی و منابع انسانی، آموزش و اطلاع رسانی، تامین و توزیع اقلام و ارزاق عمومی و مشارکت های مردمی با حضور تمامی معاونت ها، شهرداری های مناطق، سازمان ها و واحدهای تابعه شهرداری تهران در روز جمعه 9 اسفند 1398 تشکیل شد.

رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: این کارگروه ها با محور ارتباط موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سایر سازمان های مسوول و اتخاذ سیاست های منسجم و اقدامات عملی و اثربخش به صورت مستمر در مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حال برگزاری است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23542

به "حکم حناچی برای تشکیل ستاد مدیریت بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم حناچی برای تشکیل ستاد مدیریت بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید