خبرنگاران اطلاعیه وزارت ورزش در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- وزیر ورزش و جوانان به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور رییس جمهوری مبنی بر اعمال محدودیت ها، در این راستا اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرنگاران اطلاعیه وزارت ورزش در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رییس جمهوری مبنی بر اعمال محدودیت ها به منظور قطع زنجیره کرونا، اطلاعیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

روسای محترم فدراسیون های ورزشی

اعضای محترم سمن های جوانان

با عنایت به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیتهای فراگیر جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا ضروری است اقدامات زیر به سرعت برنامه ریزی و اجرا شود:

1- فدراسیون های ورزشی به فراوری و پخش مجموعه های ورزش در خانه به وسیله صداوسیما و فضای مجازی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها اقدام وبارعایت کامل پروتکلهای بهداشتی لیگهای مختلف را برگزار تا فضای شادابی برای مردم در منزل فراهم شود

2- فدراسیون های ورزشی با استفاده از ستارگان ورزش کشور و قهرمانان و پهلوانان ورزشی نسبت به اعلام توصیه ها و تبیین پروتکل های بهداشتی اقدام و ضمن انتشار در فضای مجازی، در اختیار صداوسیما و رسانه های کشور قرار دهند.

3- جوانان فعال و توانمند در سمن های جوانان بعنوان پیشگامان خدمت وسلامت که از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر بودند و در 9 ماه گذشته کوشش وافری برای یاری به مردم و کادر درمانی انجام داده اند، اینبار هم ایجاد پویش خدمت وسلامت با فرهنگ سازی در فضای مجازی و فراوری محتوای مناسب برای هموطنانی که در خانه می نشینند نسبت به اگاه سازی و آموزش اقدام نمایند.

ضروری است به صورت مستمرگزارش اقدامات انجام شده در حوزه ورزشی برای معاونین محترم ورزش قهرمانی و فرهنگی و ورزش همگانی و در حوزه سمن های جوانان برای معاون محترم امور جوانان ارسال شود.

وظیفه عظیم جامعه ورزش و جوانان کشور است که همه کوشش خود را به کار گیرد تا در کنار کادر درمان ایثارگر و ملت عزیز ایران انشاالله از این آزمون هم سربلند بیرون می آید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45577

به "خبرنگاران اطلاعیه وزارت ورزش در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اطلاعیه وزارت ورزش در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید