خبرنگاران انبار دارو و کالای پزشکی تاریخ گذشته در شوراباد کهریزک کشف شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهرری ـ خبرنگاران ـ بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: انبار دارو و کالای پزشکی تاریخ گذشته امروز با حضور بازرسان سازمان غذا و دارو و اتاق اصناف در شورآباد کهریزک کشف شد.

خبرنگاران انبار دارو و کالای پزشکی تاریخ گذشته در شوراباد کهریزک کشف شد

امین بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: براساس گزارش های مختلف مردمی و دستگاه های نظارتی مبنی بر وجود یک مرکز دپو نگهداری دارو و تجهیزات پزشکی تاریخ گذشته این بازدید انجام شد که منجر به کشف و پلمپ این انبار غیرمجاز شد.

وی اضافه کرد: در بازدید از این انبار که عمدتا محل نگهداری مولتی ویتامین هایی با برند آمریکایی و حجم فراوانی از اقلام بیمارستانی و جراحی تاریخ مصرف گذشته بود، موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

بخشدار کهریزک یادآور شد: با ورود رئیس اداره صمت و بازرسان اتاق اصناف، کارشناس اداره بازرسی فرمانداری ری، کارشناس عالی اداره بهداشت و درمان و بازرس غذا و درمان قفل کانتینرهای حمل دارو شکسته و اقدامات لازم قضایی جهت پلمپ انبار فوق صورت گرفت.

بابایی خاطر نشان کرد: پس از کشف این انبار پرونده آن برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

بخش کهریزک به دلیل قرارگیری در جنوب کلان شهر تهران و ری به یکی از مراکز عمده انبارداری کشور تبدیل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40307

به "خبرنگاران انبار دارو و کالای پزشکی تاریخ گذشته در شوراباد کهریزک کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انبار دارو و کالای پزشکی تاریخ گذشته در شوراباد کهریزک کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید