خبرنگاران بستری شدگان کرونایی در آذربایجان غربی به 469 نفر افزایش یافت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ارومیه- خبرنگاران- در حالیکه دی امسال تعداد بستری شدگان کرونایی در آذربایجان غربی به 320 نفر هم رسیده بود، مسوول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در استان گفت: طبق آخرین آمار، 469 بیمار با تشخیص سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی بستری بوده و اقدامات درمانی بر روی آنان در حال انجام است.

خبرنگاران بستری شدگان کرونایی در آذربایجان غربی به 469 نفر افزایش یافت

بستری شدگان کرونایی در آذربایجان غربی به 469 نفر افزایش یافت

ارومیه- خبرنگاران- در حالیکه طی دی ماه امسال تعداد بستری شدگان کرونایی در آذربایجان غربی به 320 نفر هم رسیده بود، مسوول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در استان گفت: طبق آخرین آمار، 469 بیمار با تشخیص سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی بستری بوده و اقدامات درمانی بر روی آنان در حال انجام است.

دکتر علی احمد آقاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: از این تعداد، 232 نفر مشکوک به کرونا و 237 نفر نیز مبتلای قطعی به بیماری کووید 19 هستند.

وی افزود: در حال حاضر همچنین 141 نفر در مراکز درمانی تحت مراقبت های ویژه و 32 نفر نیز متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته شاهد ابتلای 315 نفر به بیماری کووید 19 در استان بودیم که از این تعداد حدود 70 نفر بستری شده و یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است.

مسوول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: تا به امروز سه هزار و 561 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده و 109 هزار و 248 نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

آقاپور گفت: برای ایجاد فرایند کاهشی مستمر و کاهش بستری شدگان، مبتلایان و فوت شدگان بر اثر ابتلا به کووید 19، رعایت مستمر موارد بهداشتی و خودداری از دورهمی های خانوادگی یک ضرورت اساسی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگاران، یک هزارم مبتلایان جهان و بیش از هفت درصد مبتلایان در ایران به بیماری کووید 19 مربوط به آذربایجان غربی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52241

به "خبرنگاران بستری شدگان کرونایی در آذربایجان غربی به 469 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بستری شدگان کرونایی در آذربایجان غربی به 469 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید