خبرنگاران بنیاد مستضعفان از کارگران فصلی و تاکسیرانان گیلانی حمایت می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رشت - خبرنگاران - بنیاد مستضعفان در پی درخواست استاندار گیلان، مبلغ 5 میلیارد تومان را برای یاری به کارگران فصلی و نیازمندان این استان تخصیص داد.

خبرنگاران بنیاد مستضعفان از کارگران فصلی و تاکسیرانان گیلانی حمایت می نماید

به گزارش روز شنبه روابط عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، به دنبال ادامه دار و طولانی شدن شیوع کرونا در کشور و همچنین سیاست بنیاد مستضعفان مبنی بر حمایت از اصناف آسیب دیده و اقشار ضعیف جامعه، این مجموعه 5 میلیارد تومان اعتبار را به منظور حمایت از کارگران فصلی و نیازمندان گیلان تخصیص داد.

قرار است، کمیته امداد استان با همکاری استانداری گیلان، این یاری های حمایتی را میان اقشار آسیب پذیر و نیازمندان استان توزیع نمایند.

همچنین با درخواست استانداری گیلان، مقرر شد برای 2 هزار تاکسیران گیلانی، به ازای هر نفر مبلغ 500 هزار تومان از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص یابد و این مبلغ نیز برای توزیع میان تاکسیرانان به استانداری گیلان تحویل داده شد.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز بانک سینا وابسته به بنیاد مستضعفان، یاری هایی را در قالب مسئولیت اجتماعی این بانک برای توزیع میان مددجویان این استان در اختیار کمیته امداد گیلان قرار داده بود.

گیلان از جمله کانون های کرونا در کشور بود که از نخستین روزهای شیوع این ویروس به شدت درگیر شد.

بر اساس آمارهای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 89 هزار و 328 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 76 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 5650 نفر رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29844

به "خبرنگاران بنیاد مستضعفان از کارگران فصلی و تاکسیرانان گیلانی حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بنیاد مستضعفان از کارگران فصلی و تاکسیرانان گیلانی حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید