خبرنگاران بیرکس: فاصله گذاری اجتماعی تا تابستان همراه شهروندان آمریکایی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- دکتر دبورا بیرکس هماهنگ کننده مقابله با کرونا در کاخ سفید روز یکشنبه گفت: فاصله گذاری اجتماعی که به دنبال شیوع ویروس کرونا برقرار شده باید تا تابستان رعایت شود.

خبرنگاران بیرکس: فاصله گذاری اجتماعی تا تابستان همراه شهروندان آمریکایی است

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، دکتر بیرکس با تاکید بر تلاش محققان برای کسب موفقیت در آزمایش ها گفت: فاصله گذاری اجتماعی در طول تابستان همراه ما خواهد بود تا مطمئن شویم از یکدیگر محافظت می کنیم.

هماهنگ کننده مقابله با کرونا در کاخ سفید به شبکه ان بی سی گفت: دولت فدرال و ایالت ها در مورد افزایش ظرفیت آزمایش (کرونا) پیشرفت کرده اند.

وی اضافه نمود: ما باید به موفقیت دست پیدا کنیم و آزمایش RNA (کیت تشخیص ابتلا به ویروس کرونا) به طور حتم در بهار و تابستان همراه ماه است.

به دنبال افزایش شیوع ویروس کرونا و اصرار دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای بازگشایی مشاغل تجاری برای کاهش تاثیر اقتصادی کرونا، کاخ سفید دستورالعمل های اخیر را برای ایالت ها به منظور بازگشایی بخش هایی از اقتصادشان صادر کرد.

در همین رابطه ایالت هایی مانند جورجیا، کارولینای جنوبی و اوکلاهما به تعداد محدودی از مشاغل اجازه بازگشایی داده اند.

در پی شیوع بیماری کووید 19 در آمریکا تا کنون 970 هزار و 757 نفر در این کشور مبتلا به ویروس کرونا و 54 هزار و 941 نفر جان خود را از دست داده اند و 118 هزار و 633 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 31 خرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29966

به "خبرنگاران بیرکس: فاصله گذاری اجتماعی تا تابستان همراه شهروندان آمریکایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیرکس: فاصله گذاری اجتماعی تا تابستان همراه شهروندان آمریکایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید