خبرنگاران دانش اموزان مازندران پویش من در خانه می مانم راه انداختند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ساری - خبرنگاران - دانش آموزان مازندران برای جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری و در جهت توصیه های پزشکی پویش من در خانه می مانم به راه انداختند.

خبرنگاران دانش اموزان مازندران پویش من در خانه می مانم راه انداختند

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اکنون بیش از 2 هفته است که ایران و استان مازندران با ویروس کووید 19 یا همان کرونا دست و پنچه نرم می نماید و تا به امروز حدود 6 هزار نفر به صورت رسمی به این بیماری مبتلا شدند و 145نفر نیز به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

ویروسی که حتی هزاران کیلومتر نتوانستن جلوی آن را بگیرد و با درنوردیدن مرزها اکنون حدود 80 کشور جهان را به خود در گیر کرد. ویروسی که حتی سریع تر از نام خود شیوع پیدا نموده و به سرعت در حال گسترش است.

این ویروس تقریبا همزمان با ورود به ایران به استان مازندران نیز وارد شد و گردشگرپذیرترین استان کشور را این روزها به مرز قرنطینه کشاند به طوری که به دلیل عدم توجه بعضی نسبت به مسافرت شاهد جابه جایی افراد و گسترش این ویروس بودیم .

در روزهای اخیر بعضی از مردم همراه با هنرمندان با راه اندازی پویش عدم خروج از خانه سعی دارند دیگران را برای عدم خروج از خانه های خود توجیه نمایند.

دانش آموزان خانه نشین مازندران نیز بیکار ننشستند و با راه اندازی پویش #من درخانه می مانم خواهان عدم تردد غیر ضروری مردم مازندران برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا شدند.

دانش آوزان مازندرانی همچنین از مردم استان های دیگر خواستند تا تعطیلی را بهانه ننموده از مسافرت به استان مازندران یا استان های دیگر خودداری نمایند.

محصلان مازنی در این پویش که اکنون در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال باز نشر است به شعارهایی همچون سفر در خطر ، آموزش تعطیل نیست و نه به دید و باز دیدهای نوروزی نسبت به جدی بودن ویروس کرونا هشدار دادند.

همچنین آنها از همه خواهان همراهی برای شکست دادن ویروس کرونا شدند.

آموزش و پرورش مازندران دارای 536 هزار دانش آموز است که در چهار هزار و 480 مدرسه تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20784

به "خبرنگاران دانش اموزان مازندران پویش من در خانه می مانم راه انداختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش اموزان مازندران پویش من در خانه می مانم راه انداختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید