خبرنگاران صندوق کارآفرینی امید ابرکوه، زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یزد- خبرنگاران- مدیر صندوق کارآفرینی امید ابرکوه گفت: این صندوق پارسال با پرداخت وام های قرض الحسنه زمینه اشتغال 400 نفر را در این شهرستان دربخش های مختلف فراهم کرد.

خبرنگاران صندوق کارآفرینی امید ابرکوه، زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرد

همایون اشکورجیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این تعداد اشتغال با پرداخت 87 میلیارد و 488 میلیون ریال وام در قالب 233 فقره در زمینه های کشاورزی ، صنعتی ، خدمات ، گردشگری و دامداری فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سقف وام های پرداختی از 50 میلیون ریال تا 20 میلیارد ریال است اظهار کرد: بیشترین مبلغ که 55 میلیارد و 320 میلیون ریال است از محل اعتبارات بنیاد برکت به 181 نفر متقاضی برای ایجاد اشتغال 300 نفر پرداخت شد.

اشکورجیری ادامه داد: همچنین از محل تسهیلات ویژه ریاست جمهوری ، بنیاد شهید و صندوق هنرمندان نیز 13پرونده تسهیلات مجموعا به مبلغ حدود 12 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرین امید ابرکوه همچنین گفت: 11 فقره وام اشتغال به متقاضیان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به ارزش 2میلیاردو 250میلیون ریال درهمین مدت به متقاضیان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه بازپرداخت تسهیلات ، 36 تا 72 ماه است یاد آورشد: این تسهیلات نیز در راستای حمایت از اشتغال در بخش کشاورزی ، صنعت ، صندوق های خرد محلی ، بخش خدمات پرداخت شده است.

مسوول صندوق کار آفرین امید ابرکوه با اشاره به اینکه این صندوق به دنبال حمایت از شغل های جدید و شناسایی فرصت های جدید است، اضافه نمود: برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال با تعامل و همکاری مسوولان کوشش خواهیم کرد.

مرکز این شهرستان 55 هزار نفری در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55003

به "خبرنگاران صندوق کارآفرینی امید ابرکوه، زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندوق کارآفرینی امید ابرکوه، زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید