خبرنگاران قدرت نمایی خوشه طلایی ساوه برابر البرزی ها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ساوه-خبرنگاران- تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) با اقتدار توانست حریف البرزی را با چهار گل شکست دهد.

خبرنگاران قدرت نمایی خوشه طلایی ساوه برابر البرزی ها

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگاران، شاگردان وحید بیاتلو در این دیدار که از ساعت 20 و 15 دقیقه امشب به قضاوت پیام ساری اصلانی و کمک های داریوش کمری و حسینعلی سلطانی در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، نمایش کم نقصی داشتند و در پایان سه امتیاز را از گل ریحان البرز گرفتند.

تیم مهمان که در رده های پایین جدول قرار گرفته است برای فرار از جمع فانوس به دستان مصمم به کسب امتیاز از ساوه بود و فرایند بازی را هم بسیار خوب آغاز کرد تا جایی که در همان دقیقه نخست بازی پیروز به گلزنی شد.

اما در ادامه بازیکنان خوشه طلایی با پاس های کوتاه و تصرف میانه میدان جنگ هافبک ها را از حریف بردند و بر فرایند بازی مسلط شدند تا اینکه در اواسط نیمه نخست توسط محمد خلیلی به گل مساوی دست یافتند.

با آغاز نیمه دوم، خوشه طلایی همچنان تیم برتر میدان بود و سه بار دیگر توانستند دروازه حریف را باز کنند.

مسعود کاظمینی گل دوم میزبان را به ثمر رساند و در دقیقه 80 هم احسان پورشیخغلی با فراری سریع از سمت چپ و جاگذاشتن مدافعان حریف در موقعیتی تک به تک با ضربه ای چیپ توپ را به دروازه مهمان البرزی دوخت.

این پایان کار نبود و پس از آنکه دقایقی بعد داور مسابقه یکی از بازیکنان خط دفاعی گل ریحان را از زمین اخراج کرد، جریان بازی یکطرفه پیشرفت و در واپسین دقایق مسابقه خطای دروازه بان حریف بر روی کامبیز دهقانی مهاجم خوشه طلایی اعلام شد تا این بازیکن با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه سمت بالا و سمت چپ دروازه بفرستد و بدین ترتیب جشن یاران ساوه تکمیل شد.

خوشه طلایی با کسب این پیروزی، مجموع امتیازات خود را به عدد 30 رساند و در رده یازدهم جدول رقابت ها قرار گرفت تا همچنان حسرت امتیازهای از دست رفته هفت هفته نخست لیگ آزادگان را بخورد و از جمع صدرنشینان دور بماند.

کننده ساوه در هفته آینده دیداری حساس و مهم در جام حذفی کشور برابر سپاهان اصفهان دارد که ممکن است شگفتی ساز شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57098

به "خبرنگاران قدرت نمایی خوشه طلایی ساوه برابر البرزی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قدرت نمایی خوشه طلایی ساوه برابر البرزی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید