خبرنگاران ماموران شهرداری در مشاجره با شهروند ایلامی دخیل نبودند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایلام - خبرنگاران - رییس اداره کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از جوانان ایلامی توسط ماموران شهرداری ایلام، گفت: حوادث روز سه شنبه 22 مهرماه ایلام به نیروهای شهرداری مرتبط نبود.

خبرنگاران ماموران شهرداری در مشاجره با شهروند ایلامی دخیل نبودند

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز نیروهای شهرداری ایلام برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز به محل احداث ساختمان هایی واقع در بلوارهای آزادی و اصناف اعزام شدند.

کوشش نیروهای شهرداری برای ممانعت از ادامه فعالیت ساخت و سازهای غیرمجاز باعث بروز حواشی شد.

شمس الدین بالایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در مورد ماجراهای اتفاق افتاده، شرح داد: در موضوع بلوار آزادی ماشین های عبوری که از محل ساخت و ساز ساختمان غیرمجاز تردد می کردند با همدیگر درگیر شدند.

وی افزود: رانندگان این خودروها به خاطر کندی در تردد طول جهت، خود با هم گلاویز شدند که در این میان طرفین درگیر حضور ماموران و ماشین شهرداری را که در حال جمع آوری وسایل ساخت و ساز غیرمجاز بودند را باعث ایجاد این درگیری می دانستند.

بالایی درباره مورد دوم هم گفت: در این ماجرا صاحب ملکی که در حال ساخت و ساز غیرمجاز بود با توجه به اینکه ماموران شهرداری در حال جمع آوری و ضبط تجهیزات ساخت و ساز غیر این ملک بودند، برای ایجاد رعب و وحشت در میان نیروهای شهرداری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

وی تاکید نمود: در هر 2 مورد ماموران شهرداری در حال اجرا ماموریت ذاتی خود بودند و با طرفین مشاجره وارد درگیری نشدند و به انجام وظیفه قانونی خود که ممانعت از ادامه فعالیت ساخت و سازهای غیرمجاز این املاک و جمع آوری و ضبط تجهیزات احداث ساختمان بود، پرداختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42666

به "خبرنگاران ماموران شهرداری در مشاجره با شهروند ایلامی دخیل نبودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماموران شهرداری در مشاجره با شهروند ایلامی دخیل نبودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید